ישנן סיבות שונות שיכולות לגרום לכם ליצור קשר עם 012 ואין זה משנה אם אתם לקוחות החברה או לא. הנציגים בטלפון עוברים הכשרה מקיפה במטרה לתת לכל אחד את המענה הטוב ביותר עבורו לפי הצורך שלו. הנציגים יכולים לתת מידע על שירותי החברה, לצרף לקוחות חדשים שרוצים לקבל ממנה שירותים ולענות על שאלות של לקוחות קיימים כמו למשל על שינוי חבילה, חשבוניות ולעזור לטפל בתקלות אם אלו עולות.
קבלת מידע על שירותי החברה
הציגים שיענו לכם כשתתקשרו אל מספר הטלפון של 012 ישמחו מאד לתת לכם מידע על שירותי החברה כולל החבילות השונות שהיא מציעה והמבצעים שהיא יכולה להציע לכם. אם אתם עוד לא נמנים עם לקוחות החברה נציגי השירות יוכלו להתאים לכם את החבילות הטובות ביותר עבורכם. כדי לעשות זאת הנציגים ירצו לשמוע מעט על הצורך שלכם כמו למשל לדעת אם אתם לקוחות פרטיים או לקוחות עסקיים ויעלו שאלות שונות נוספות. המטרה של כל השאלות היא להתאים לכל אחד את השירות המתאים לו ביותר מתוך כל השירותים שהחברה יכולה לספק.
למידע נוסף לחץ כאן – 012 טלפון
שינוי מבצע או חבילה קיימת
היום אף אחד לא צריך ולא רוצה להתחייב לשירות, חבילה או מבצע. לכן, מי שרוצה בכך יכול ליצור קשר עם מוקד השירות הטלפוני של 012, לברר על מבצעים חדשים שיכולים להתאים לו יותר מהחבילה שבה הוא נמצא ולעשות שינוי שיתאים לו ביותר ולדפוס התקשורת שלו.
צירוף לקוחות חדשים לשירותי החברה
אם אתם עוד לא לקוחות החברה ואתם מעוניינים להצטרף אליה תוכלו לעשות זאת דרך יצירת קשר עם 012 טלפון. הנציגים יוכלו לחבר אתכם לכל שירות שתבקשו בקלות ובלי שתצטרכו לפנות לגורמים נוספים.