תיקים מעוצבים לכל מצב רוח

אם אתם בעניין של רכישת תיק חדש, הר וודאי אתם יודעים כי ישנם תיקים קלאסיים ויש תיקים מעוצבים אשר משלבים חומרי גלם שונים. ישנם תיקי גב, תרמילי טיולים וישנם תיקים מעוצבים למחשב. חשוב מאד לדעת, כי היום תיק מתפקד לא רק בתור פריט פונקציונאלי לנשיאת החפצים האישיים, אלא שהוא גם פריט אופנה אשר אנו מוציאים עליו סכומי כסף לא מבוטלים ומתאימים אותו לכל סגנון של מלתחה .

אילו תיקים מעוצבים מתאימים לקיץ ?

רוב התיקים, בין אם זה תיקים מעוצבים או תיקים מעור, מתאימים לעונת שנה מסוימת ואינם מתאימים לאחרת, מכיוון שהצבעים שאנחנו לובשים בעונות הם שונים וגם הצרכים שלנו משתנים מעונה לעונה. כך למשל, תיקים מעוצבים לקיץ צבעוניים הרבה יותר ועשויים בדרך כלל מבדים דקים, מכיוון שתיקי עור יכולים להיות לא נוחים בימים החמים של הקיץ הישראלי המעיק. תיקים מעוצבים לקיץ יכולים להיות תיקי ים אופנתיים או תיקי ערב קטנים בצבעים בוהקים כאלה ואחרים.

תיקים מעוצבים לים

תיקים מעוצבים לים הם תיקים גדולים במיוחד והם בדרך כלל עשויים מחומרים פלסטיים אשר אינם סופגים לחות והחול לא נדבק אליהם כלל וכלל. תיקים מעוצבים לים הם גם בעלי מספר תאים בתוכם על מנת שאפשר יהיה להפריד באופן נוח את כל הדברים שאנחנו נוהגים לקחת איתנו לים וליהנות מתיקים נוחים ושירותיים ביותר.

את הצבעים של תיקי ים נהוג להתאים לצבע של בגד ים או לקובע שעימו נלך לים בקיץ. הוא יכול להתאים בצבעים גם לצבע של הכפכפים וגם לצבע של שמיכת חוף אהובה שלנו אבל הכי חשוב עליהם להיות גדולים על מנת להכיל הרבה פריטים .

תיקים מעוצבים לחורף

תיקים שמתאימים לחורף הם תיקים שעמידים למים. בנוסף, תיקים אלה הם תיקים שהצבעים שלהם קהים יותר לעומת תיקי חורף. גם חומרי הגלם שמהם עשויים תיקים מעוצבים שמתאימים יותר לחורף שונים, בין השאר בגלל שבחורף יותר נוח ללכת עם תיקי זאמש או עם תיקי עור .

This entry was posted in תיקי עור. Bookmark the permalink.