תיאום בדיקת ראייה בסניפי איי אופטיק

אחד השירותים החשובים של רשת איי אופטיק הוא תיאום בדיקת ראייה. באמצעות בדיקה מן הסוג הזה ניתן למנוע נזקי ראייה בלתי הפיכים, לשפר את איכות החיים ולהתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי התאמת משקפיים. חנויות איי אופטיק מעמידות לרשות הלקוחות אופטימטריסטים מובילים המכירים את התחום ומחזיקים בניסיון מעשי. מעבר לכך, תיאום בדיקת ראייה הוא שירות המומלץ לטווח גילאים רחב.

אין צורך בהיערכות מיוחדת לקראת תיאום בדיקת ראייה. פרטים בסיסיים כמו שם, טלפון וכתובת מייל עשויים להספיק. גולשי האינטרנט יכולים להשאיר פנייה לנציגי איי אופטיק ובה להעלות שאלות ובקשות. מטרת התיאום היא לחסוך זמן עבור כל הצדדים ולייעל את תהליך הבדיקה. בנוסף, כדאי ליצור קשר עם נציגי איי אופטיק כדי לשמוע על שעות הפתיחה בסניפים.

מה כוללת בדיקת שדה ראייה?

בדיקת שדה ראייה בוחנת את תקינות תחום הראייה של כל עין בנפרד. זו בדיקה המהווה אלמנט אחד מתוך שורה של בדיקות ראייה כלליות, והיא נפוצה בעיקר בקרב אנשים הסובלים ממחלת הגלאוקומה העינית ומחלות רשתית העין. במידה ומתוך הבדיקה עולה כי למטופל יש שדה ראייה צר, מדובר על לקות העשויה לזכות בהטבות מסוימות.

בדיקת שדה ראייה נעשית דרך איי אופטיק באמצעות הבחנה בנקודות אור במרחב. זו לא בדיקה כואבת והיא נעזרת במכשיר בשם פרימטר. המכשיר מסכם את התוצאות אל המחשב ונותן תמונה כללית על שדה הראייה של הנבדק או הנבדקת. מלבד מחלות עיניים שונות, בדיקת שדה ראייה נדרשת לאור הופעת מחלות נוירולוגיות כגון שבץ מוחי, אירוע מוחי, טרשת נפוצה, גידולים מוחיים וכן הלאה. הדבר החשוב הוא לבצע את הבדיקה מוקדם ככל האפשר ולהישאר קשובים להוראות אנשי המקצוע.

This entry was posted in אופנה. Bookmark the permalink.