תא צילום לחתונה שלך

שדרוג של חווית האירוע באמצעות תא צילום לחתונה

מחפשים כיצד לשדרג את חווית האירוח עבור אורחי החתונה שלכם ? אין ספק כי אירוע חתונה של היום לא דומה כלל וכלל לאיך שנראה אירוע חתנה עד לפני עשור או שניים. מדובר על אירוע שכולו הפקה משוקעת ומלאה באטרקציות שונות להנאת כל המוזמנים לאירוע ובעלי השמחה, גם כן .

אחד הלהיטים האחרונים בתחום אטרקציות לחתונה הוא תא צילום אשר זוכה לפופולאריות רבה, מכיוון שהוא מציע תחליף הולם למגנטים אשר כולנו כבר מכירים ורגילים אליהם. תא צילום לחתונה כולל עיצוב מיוחד אשר יתאים לכל אולם או גן ואנשי הצוות אשר יתקינו אותו במתחם החתונה גם יסייעו לאורחי האירוע להפעיל אותו .

תא צילום לחתונה או מגנטים ?

את המגנטים כולם כבר מכירים. תא צילום לחתונה היא אטרקציה חדשה שזה עתה נכנסה לתחום אירועים ואם אתם רוצים להפתיע את האורחים שלכם כדאי לכם לבחור בה. צילום מגנטים במהלך החתונה תופס את האורחים לא תמיד מוכנים ולאחר מכן יש לזכור לאסוף אותם ולמצוא את המתקן עליו הם תלויים. תא צילום עומד יציב במקומו וכל אורח שיכנס לתוכו יוכל לתכנן את התמונה על פי רצונו .

מזכרת מיוחדת לאורחי החתונה

תא צילום לחתונה יספק מזכרת מיוחדת שתוכלו להעניק לאורחי האירוע. מכיוון שהם עצמם יוכלו לתכנן את המראה של התמונה, התמונה שתתקבל תהיה לרוחם וזה לא יהיה עוד מגנט מבין הרבים האחרים המתנוססים על המקרר, אלא תמונה מעוצבת מיוחדת עם מסגרת יפה שאפשר יהיה להציב בכל מקום בבית. תא צילום לחתונה תייצר עבור האורחים שלכם מזכרת מיוחדת שתשמח את האורחים שלכם הן במהלך האירוע והן לאחריו .

המראה והמבנה של תא צילום לחתונה

מדובר על תא שקוף ומעוצב שפתוח בצידו החיצוני ובתוכו שני כיסאות שמולם מסך עם מצלמה. ברובו תא צילום לחתונה הוא שקוף ובחלקו גם לבן, עיצוב זה נבחר על מנת להתאים לעיצוב של רוב האירועים. במידה ותרצו לבצע בו שינויים, תוכלו להוסיף קישוטים או תאורת לילה צבעונית.

This entry was posted in אטרקציות. Bookmark the permalink.