שרי עוז אדריכלית

מי הם האנשים שהופכים חלל לכל כך ייחודי?

רובנו לא יודעים לבנות בית לבדנו, ולכן נצטרך לעזר באנשי מקצוע רבים בדרך. אבל מי מנצח על המקהלה? מי הופך בניין לבית? אלו כמובן האדריכל ומעצב הפנים, ובחירתם חשובה מאוד להצלחת הבנייה.

מה תפקידם של האדריכל ומעצב הפנים?

  • האדריכל: הוא אחראי על תכנון המבנה ומוביל את מלאכת הבנייה תוך יצירת תכנון אשר מקשר בין דרישותיהם וצרכיהם של הלקוח והמשתמשים בחלל בעתיד. על האדריכל לתת מענה להיבטים של הנדסה, חוק ותקינה, אך גם ליצור חללים אסתטיים ואמנותיים. הכשרתו של האדריכל בארץ אורכת כחמש שנים בהן לומד בעל המקצוע היבטים את תורת הבנייה, הנדסה, תכונות חומרים, חשמל ועוד, וכל זה בכדי ליצור חללים איכותיים אשר יענו על כל הדרישות של הלקוח ושל החוק במדינה.
  • מעצב הפנים: הוא האדם אשר מכניס את רוחו וסגנונו האישי של הלקוח אל החלל, ובלעדיו היו הבניינים ריקים מתוכן וסתמיים. על מעצב הפנים להסתכל על הפרטים הקטנים ביותר ולתת רעיונות ופתרונות הן מבחינת עיצוב והן מבחינת פונקציונליות, תוך התחשוב ברצונות הלקוח, תקציב הפרויקט, מיקום ועוד.

שרי עוז- מעצבת פנים ואדריכלית

מעצב פנים ואדריכל, או במילים אחרות אדריכל פנים, הינו אדריכל בעל התמחות בעיצוב פנים, ובעבודתו יודע לשלב את שניהם. שרי עוז אדריכלית פנים מהמובילות בתחום בארץ ובעל ניסיון עשיר, אשר עבדה עבור חברות כגון רגבה וכן כתבה וייעצה לאתרים ועיתונים כגון לאישה וXnet. בעבודתה יוצרת שרי עוז חלליים ייחודים אשר מביאים לידי ביטוי את רוחו וסגנונו של הלקוח, וכן פונקציונליים ביותר. בעבודתה ניתן למצוא ספריות וחללי עבודה נסתרים, חומרים איכותיים ביותר אשר מחזיקים מעמד לאורך שנים וכן קו עיצובי אשר מנחה אותה בכל החלטה, ויוצר חלל אחיד ומיוחד.

This entry was posted in עיצוב. Bookmark the permalink.