שמעתי על טיול לפירנאים, מה זה?

הפירנאים הוא חבל ארץ פראי ויפהפה על גבול צרפת ספרד. רכס הפירנאים מפריד בין חצי האי האיברי ליבשת אירופה וכולל נופים מהמדהימים בעולם: אגמים כחולים, מפלים קפואים, כפרים עתיקים, מסלולי הליכה קלים ואתגריים כאחד, אתרים היסטוריים ועוד. היתרון בטיול לפירנאים הוא שאפשר בזמן קצר לטייל במגוון עצום של אתרים ולהגיע למקומות מדהימים, כל זאת לצד תרבות מרתקת של הקטלונים והבסקים. בטיול נבקר בכפרים ובהם נשב בבתי קפה מקומיים הצופים על נוף מדהים, נאכל אוכל מקומי, נשוטט בשווקים ציורים, נפגוש אנשים קסומים. כל אלה מעניקים לך טיול שהוא חוויה של פעם בחיים.
למידע נוסף על טיול לפירנאים לחץ כאן.

איך אני יכול לטייל בפירנאים?

אנחנו מציעים לך טיול לפירנאים המתאים לצרכים שלך: טיול משפחות, טיול למיטיבי לכת, טיול עם הליכות קלות וטיול פרטי התפור לפי התאריכים ומספר האנשים בקבוצתך. באתר שלנו תוכל להתרשם ממבחר הטיולים שלנו ולהירשם בו במקום ולקבל הנחה יפה דרך האתר. תוכל לדבר און ליין עם נציג צ'ט שלנו בכל שעה משעות היום כדי לקבל מענה לשאלותיך או לדבר טלפונית עם אחד מהעובדים שלנו. נענה לך על כל שאלה ונדריך אותך מהו הטיול המתאים לצרכים שלך.

מה כולל הטיול לפירנאים?

הטיול לפירנאים כולל ביקורים וסיורים באתרים שנמצאים גם בצד הספרדי וגם בצד הצרפתי של הרכס. בטיול מבקרים באגם טרדטס שבדרום הפירנאים, צופים באגמים הקרחוניים של טריסטאינה על גבול אנדורה צרפת, שם מתרשמים מאגמים צלולים ויפהפיים, מבקרים בפארק לאומי איגואס טורטס, מטיילים בעמק אראן, בסירק דה גווארני בצד הצרפתי, בשמורת פונט דה אספאן בקצה עמק המרקאדו, בשמורת האורדסה, בסיירה דה גוארה ובעוד אתרים, תלוי באורך הטיול. התקשר עוד היום כדי לתאם טיול בלתי נשכח לפירנאים.

This entry was posted in טיולים בחו"ל. Bookmark the permalink.