שירות הלקוחות של רמי לוי

שירות הלקוחות של רמי לוי נועד לתת לכם מענה בכל שאלה ועניין אשר קשורים בתחומי רמי לוי. השירותים השונים שאותם נותן רמי לוי הם בתחומי הקמעונאות ובתחומי התקשורת ואפשר לקבל בשירות הלקוחות מענה בכל הקשור לתחומים אלו. על אף ההקפדה על שירות גבוה, עדיין ישנו צורך להעמיד בפני הלקוחות (הקיימים או המתעניינים) שירות לקוחות ברמה גבוהה. השירות יכול לתת מענה על שאלות, תלונות ותמיכה.

מענה על שאלות

ישנן שאלות רבות אשר מופנות אל שירות הלקוחות של רמי לוי כשמגוון השאלות רחב מאד. על אף הצורך במענה נרחב המוקדנים של השירות יכולים לתת מענה ספציפי לכל שאלה שעולה. המקצועיות של שירות הלקוחות חשובה מאד בשל הצרכים הרבים והמגוונים של הלקוחות.

מענה לתלונות

לעתים ישנם מצבים בהם לקוחות אינם מרוצים מהשירות או שישנה תקלה שעליה הם רוצים לדווח ולשם כך קיים שירות הלקוחות של רמי לוי. השירות מאפשר לכל אחד ואחת להעביר תלונה, הצעה לשיפור השירות או אפילו לקבל מילה טובה על אודות השירותים השונים. כל פניה לשירות מועברת לגורמים הרלוונטיים, בהתאם לתחום שבו נוגעת הפניה.

תמיכה בתחום התקשורת

שירות הלקוחות של רמי לוי נותן תמיכה ללקוחות המתעניינים בשירותי הסלולר של רמי לוי וללקוחות קיימים בחברה. השירותים הסלולריים של רמי לוי אטרקטיביים במחיר ובמבצעים השונים ועם זאת לעתים יש צורך בקבלת תמיכה כמו למשל כיצד להפעיל את המכשיר או עזרה בחשבוניות כמו בהחלפת אמצעי תשלום. התמיכה מאפשרת לכל אחד ואחת לקבל עזרה מכל מקום ובקלות. המוקדנים הנותנים את שירות הלקוחות של רמי לוי מכירים את התחומים השונים של החברה ויכולים להנחות צעד אחר צעד כיצד להפעיל את המכשיר ויכולים לתת מידע על אודות חבילות התקשורת השונות.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.