שיזוף בהתזה – שבירת מיתוסים

כבר שמעתם על שיזוף בהתזה? אתם חושבים לבצע את ההתזה אך חוששים כיוון ששמעתם שמועות שונות על ההליך? כדאי שתדעו כי ישנם מיתוסים שונים בתחום ולא כולם מוצדקים. כדי לעשות סדר בעניינים אספנו את המיתוסים הפופולריים וענינו אם הם נכונים או לא ומה אתם יכולים לעשות כדי לבחור את הטיפול הטוב ביותר עבורכם.

אפשר להחליף את ההתזה בחומרים ביתיים

לא נכון. ישנם אנשים אשר חושבים כי שיזוף בהתזה דומה לשמן אותו מתיזים לפני שיוצאים לשמש החמה והדבר רחוק מהמציאות. החומרים שבהם משתמשים במכון שבו מבצעים את ההתזה חייבים להיות חומרים שמותרים לשימוש על בני אדם ולכן אי אפשר להחליף אותם בשום פורמולה ביתית או מוצר לא מאושר. כדאי לזכור כי העור שלנו הוא האיבר הגדול ביותר בגוף וכי יש לשמור עליו מכל משמר. לכן, אפשר וכדאי לשאול את המכון באלו חומרים הוא משתמש ולוודא כי אלו מאושרים לשימוש.

הטיפול אינו חד פעמי

נכון. מי שרוצה ליהנות ממראה שזוף תמידי ימצא כי עליו לחזור על טיפול שיזוף בהתזה אחת לתקופה. מי שרוצה לעבור את הטיפול לצורך אירוע ולא רוצה שהוא ילווה אותו לאורך כל השנה, יוכל לגשת לטיפול אחד או שניים כדי לקבל את המראה המושלם. כדאי לשאול את המכון שבו מתבצעת ההתזה כיצד אפשר לשמור על המראה וכל כמה זמן כדאי להגיע לטיפול.

כל החומרים של השיזוף מאושרים לשימוש בבני אדם

לרוב נכון. לרוב, יהיה זה נכון להגיד כי החומרים שבהם משתמש המכון שמבצע שיזוף בהתזה הם חומרים המאושרים לשימוש בבני אדם ועם זאת תמיד כדאי לוודא כי המכון אכן מחזיק אותם וכי יש לו את כל האישורים לעסוק בתחום.

שיזוף בהתזה

This entry was posted in שיזוף בהתזה. Bookmark the permalink.