שופרסל שירות לקוחות

פניות הציבור למוקד שירות הלקוחות של שופרסל

מוקד שירות הלקוחות של שופרסל זמין עבור פניות הציבור בשלל נושאים. קודם כל, אפשר לפנות אל המוקד על מנת לקבל תשובות לשאלות נפוצות. נציגי המוקד עוברים הכשרה מקצועית והם בקיאים בפרטי החברה ושירותיה. החברה מפעילה מוקד שירות לקוחות לטיפול בבעיות הקשורות לכרטיס אשראי, מועדון לקוחות, מותג פרטי, תו הזהב ואיתור חנויות. שנית, מוקד שירות הלקוחות של שופרסל מקבל פניות בנושאים של מחיר וסימון מוצרים, תעודות זיכוי, עדכון כתובת ואיסוף מחמאות.

פניות הציבור הן חלק בלתי נפרד משירות הלקוחות של חברת שופרסל. על אף העובדה שמדובר על חברה גדולה עם סניפים בכל רחבי הארץ, כל לקוח חייב לקבל יחס אישי מהרגע הראשון. רק באמצעות יחס מן הסוג הזה ניתן לבצע שימור לקוחות ולצמצם אחוזי נטישה. מוקד שירות הלקוחות של שופרסל הוא חלק מהשקעה של החברה במערכת היחסים מול לקוחות קיימים ופוטנציאליים.

למידע נוסף לחץ כאן – שופרסל שירות לקוחות

אילו פרטים צריכים לתת כדי ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות של שופרסל?

חברת שופרסל מתנה פנייה למוקד שירות לקוחות בהעברה של פרטים אישיים. ללא פרטים מן הסוג הזה לא ניתן לספק ללקוח שירות מלא ותשובות לכל השאלות. הפרטים הבסיסיים הם האם הלקוח חבר במועדון לקוחות, מה מספר החבר ומה מספר תעודת הזהות. פרטים אחרים דורשים מהלקוח להזדהות עם שם פרטי, שם משפחה, אי מייל ולעיתים גם טלפון. כדאי להעביר לנציגי שירות הלקוחות של שופרסל פרטים על ישוב, רחוב, מיקוד ותא דואר וכך לקצר את משך הטיפול בפנייה.

לסיכום, במוקד שירות הלקוחות של שופרסל מציעים מגוון רחב של פתרונות לפניות הציבור. לקוחות הפונים אל המוקד יכולים להתעניין בשירותים מיוחדים או לשמוע על מבצעים והטבות גם ללא קשר באחזקת כרטיס חבר מועדון.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.