שולחן אוכל נפתח

כיצד קניתי שולחן אוכל נפתח

לפני שנה הסתכלנו זה על זה ואמרנו, זהו, הילדים גדלו, אפשר לשפץ את הסלון כמו שחלמנו…. הזמנו מעצבת שתכננה עבורנו סלון מושלם – החלפנו את הספות לספות בהירות, קנינו שולחן קפה תואם, סיידנו ועשינו בקיר מדפים מגבס, שם שמנו את המזכרות שלנו מהטיולים בעולם. המעצבת הציעה לנו גם לקנות  שולחן אוכל נפתח ואמרנו בשביל מה צריך, אם באים אורחים אנחנו מעבירים את השולחן מהמטבח. היא התעקשה ואמרה בואו אתי לסיבוב התרשמות באולם התצוגה, רק בואו…

אז איך השתכנעתי?

כשהגענו לאולם התצוגה הראתה לנו המעצבת מבחר של שולחנות אוכל בדגש על שולחן אוכל נפתח. היא אמרה לנו בחיוך שעוד כמה שנים הילדים ממש יהיו גדולים ואולי יביאו חברות? ומה עם ההורים המבוגרים שיגיעו יותר ויותר לארוחות שישי? ומה עם סתם להזמין חברים בכיף בלי להתחיל להסתבך עם גרירת שולחנות? הסתכלנו זה על זה והחלטנו שהיא צודקת. הסתובבנו באולם עד שראינו שולחן אוכל נפתח שמתאים בדיוק לצרכים שלנו.

היכנסו וצפו! רעיונות וטיפים מדהימים לעיצוב חדר אוכל בבית:

איזה שולחן קניתי?

היו שם שולחנות ממתכת עם פלטת זכוכית, אבל החלטנו שזה לא בשבילנו, בכל זאת יש לנו ילדים שמתרוצצים בבית ולא רצינו כל הזמן לדאוג. לכן בחרנו בשולחן אוכל נפתח מעץ, שמשויף כהלכה ורואים בו עדיין את הדגם המקורי של הטבעות. זה מאוד התאים לאווירה הבהירה שיש לנו בסלון וגם לשולחן הקפה מעץ שקנינו לא מכבר. האספקה הייתה מיידית וכבר למחרת השולחן היה אצלנו. אני לא מפסיקה להודות למעצבת על הרעיון! אנחנו כל כך נהנים לארח ומזמינים כל הזמן את המשפחה וחברים – מנגנון הפתיחה קליל, אין חריצים כך שקל לנקות את השולחן ואנחנו כל הזמן מקבלים מחמאות על המראה החדש של הסלון שלנו.

This entry was posted in כללי, רהיטים. Bookmark the permalink.