ריהוט לבתי קפה

כך תוכלו לבחור ריהוט לבתי קפה

כאשר אתם רוצים לעצב בית קפה חדש, או לחלופין לעצב אותו מחדש, אין ספק כי אחד הפרמטרים המשפיעים ביותר הוא הריהוט של המקום. למעשה, ריהוט לבתי קפה משפיע לא פחות מטיב העוגות והמשקאות החמים שאותם אתם מגישים בבית הקפה, ועל כן יש לקחת זאת בחשבון מבעוד מועד. עם זאת, חשוב מאד לדעת שאין פתרון קסם – הרי אז כולם היו בוחרים בדיוק את אותו סוג הריהוט. אז איך בכל זאת אפשר לבחור ריהוט לבתי קפה שיספק את המענה המושלם לכל באי המקום ?

שאלה של קונספט

ראשית, חשוב מאד לבחור ריהוט לבתי קפה אשר יתאים לקונספט הכללי של המקום שלכם. אמנם נראה כי רוב בתי הקפה מבקשים לשמור על ארשת קלילה יחסית, אך בכל זאת יש הבדלים משמעותיים בין סוגים שונים של בתי קפה. יש הבדל בין ריהוט לבתי קפה אשר פתוחים לאורך כל שעות היממה, מגישים גם מנות חמות ועיקריות ובאופן כללי קרובים יותר לעולם המסעדה, מאשר ריהוט לבתי קפה אשר מציעים בעיקר משקאות חמים, שתייה קלה וכמה מאכלים בסיסיים וטעימים מאד מתחום הקונדיטוריה .

שאלה של גודל

אולם לא רק הקונספט משפיע על הבחירה של ריהוט לבתי קפה, אלא גם הגודל של המתחם עצמו. חשוב מאד שלא תהיה אווירה צפופה מידי בבית הקפה שלכם. יש אף בתי קפה אשר רוצים מרווח גדול מאד בין הסועדים, ולכן מראש מצמצמים את כמות הריהוט שהם מכניסים בשביל לשמור על רווח בין שולחן לשולחן. חשוב מאד שהאורחים והסועדים ירגישו בנוח בתוך בית הקפה, כך שלעתים כדאי לבחור ריהוט קטן יותר, או פשוט לצמצם בכמויות .

שאלה של תקציב

אולי אחד הדברים המכריעים ביותר הוא התקציב שלהם לרכישת ריהוט לבתי קפה. חשוב מאד לבחור ריהוט לבתי קפה בהשקעה מתאימה שגם תחזיר את עצמה. קחו בחשבון שמדובר על הוצאה לא קטנה. מוטב להשקיע בכמות קטנה יותר של ריהוט איכותי מאשר לקנות בסיטונות ריהוט שיתפרק תוך ארבעה חודשים .

This entry was posted in רהיטים. Bookmark the permalink.