רופא שיניים ברמת גן

רופא שיניים ברמת גן לטיפול שורש

בעבר, כאשר התרחשה דלקת חניכיים כל שהיא, אשר פגעה בחלק של מוך השן (כלומר, היא התפתחה באופן משמעותי ביותר), הפתרון היחיד היה תהליך של עקירת השן על כל המשתמע מכך. מדובר בתהליך אשר איננו נעים במיוחד, בלשון המעטה, ולאחריו גם היו מציבים כתרים בעלי מראה מלאכותי ביותר לכל הדעות. כיום, הרפואה כמובן התקדמה במיוחד בתחום זה. במידה ואתם תושבי רמת גן, אם תפנו אל רופא שיניים ברמת גן, תוכלו לראות כי הפתרון הוא בביצוע של טיפולי שורש לטיפול מתאים בבעיה מן היסוד.

מה הוא טיפול השורש?

טיפולי שורש מוצעים כמובן על ידי רופאים מכל רחבי הארץ, ולא רק אצל רופא שיניים ברמת גן, אולם אנו נתמקד בתושבי רמת גן והסביבה אשר התפתחה אצלם דלקת שכזו, הרי שמן הסתם הם יעדיפו לעבור את הטיפולים בקרבת הבית שלהם. רופא שיניים ברמת גן אשר מבצע טיפולי שורש, מתמחה בפועל בניקוי התעלות של שורש השן. התעלות הללו הן האזור אשר אליו העששת חודרת. על ידי הניקוי היסודי שלהן, הרופא יכול לסלק את העששת, וכמובן לנקוט באמצעים כך שהיא לא תחזור.

איך הטיפול מתבצע?

בשלבים הראשונים, רופא שיניים ברמת גן ידאג לבידוד מתאים של השן, כדי שהרוק ושאר החומרים בחלל הפה לא יחדרו לתוך התעלות. בהמשך הוא ינקז החוצה את העששת מתוך תעלות השורש של השן, וכמובן ידאג להרדמה מתאימה ובהמשך אף יעניק לכם משככי כאבים. יש לקחת בחשבון כי בחלק מהשיניים יש יותר מתעלה אחת, ואז אפשר שתצטרכו יותר מטיפול אחד.

האם זה יעיל?

טיפול שורש אשר רופא שיניים ברמת גן מבצע, נחשב כיום לאחד מהטיפולים היעילים ביותר בתחום רפואת השיניים. לאחר שהטיפול מסתיים, הרופא יתקין עבורכם כתר, אשר ידאג לשמור על השן שלכם היטב. הוא גם יבצע סתימה, כדי למנוע מהעששת לחזור לאזור, וכך השן שלכם כבר לא תהיה בסכנה לחדירת העששת. מדובר על טיפול שנחשב כיום נוח למדי, מהיר, ויכול לחסל את בעיית העששת אחת ולתמיד.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.