קידום אתרים בישראל

קידום אתרים בישראל – משימה אפשרית בהחלט

עבור בעלי עסקים רבים, קידום אתרים בישראל נראה כמו שדה קרב עקוב מדם. מאות אתרים שמתחרים על המקום הדף הראשון בגוגל… אז נכון, ישנם ביטויים תחרותיים בהם קשה לקדם אתרים למקום הראשון בגוגל. יחד עם זאת ישנה כמות אדירה ביטויים (כמה עשרות אלפי ביטויים) ברמת תחרות בינונית או נמוכה. מדובר במושגים בהם ניתן להתקדם יפה מאד תוך חודשים ספורים של עבודה יסודית.

קידום אתרים בישראל – כמה מושגים כדאי לקדם?

כשבונים פרויקט קידום אתרים בישראל, יש לבנות רשימת מושגים של לפחות 15 מושגים. בחרו גם מושגים קשים, גם מושגים בינוניים וגם מושגים קלים. אל תוותרו על המושגים הקלים (מושגי זנב ארוך), מכיוון שאלו בד"כ המושגים שהכי משתלם לקדם. במאמץ מועט יחסית תתקדמו בהם אל המקומות הראשונים ותקבלו כניסות איכותיות.

קידום אתרים אורגני בישראל

אם משווים את שוק האינטרנט הישראלי לשוק הבינלאומי, מבינים עד כמה השוק הישראלי קטן. קידום אתרים אורגני בישראל הרבה יותר קל מאשר במקום אחר. חברת קידום מקצועית מסוגלת להביא לכם תוצאות יפות תוך חצי שנה.

קידום אתרים בחו"ל הינו הרבה יותר קשה. קשה לדבר על תוצאות יפות בחו"ל בפחות משנה של עבודה מאומצת. נדרשת כמות עבודה כפולה כדי להשיג את אותן התוצאות.

קידום אתרים בישראל – להיזהר מחובבנים

יש לא מעט מקדמי אתרים בישראל. ישנן חברות קידום מעולות וישנם חאפרים – איך בוחרים חברת קידום אתרים טובה? מבקשים המלצות, משוחחים עם לקוחות מרוצים, מתרשמים מהתוצאות שהחברה השיגה בתקופה האחרונה, מתרשמים מהתנהלות החברה מולכם, עוברים על כל סעיפי ההסכם וכו'…

קידום אתרים בישראל – חייבים למצוא חברה מקצועית והוגנת

אם מצאתם חברת קידום מקצועית וטובה – השמים הם הגבול מבחינת התוצאות אליהן תוכלו להגיע. קידום אתרים בישראל הוא קל יחסית, שכן מדובר בשוק קטן. אם לא התחלתם להרגיש שיפור תוך זמן קצר מתחילת העבודה, צריכה להידלק לכם נורה אדומה…

כמה עולה קידום אתרים בישראל?

אין נוסחה אחת לחישוב מחיר קידום אתרים. יחד עם זאת, סקרי שוק מראים כי טווח המחירים הממוצע הוא 1400-2000 ש"ח לחודש. אנחנו ממליצים לכם שלא לעבוד עם חברות שדורשות סכומי כסף נמוכים יותר, שכן אתם רוצים לקבל תוצאות חזקות ולהתקדם. שווה להשקיע עוד 200-300 ש"ח לחודש, ולקבל חברת קידום רצינית שתביא אתכם למקומות הראשונים בגוגל, ולא רק לדף הראשון בגוגל.

This entry was posted in שיווק ומדיה. Bookmark the permalink.