קידום אתרים אורגני

אחד הכלים היעילים, החסכוניים והבטוחים לקידום האתר ברשת האינטרנט הוא ללא ספק קידום אתרים אורגני. זהו כלי נפלא לכל בעל אתר המבקש להרחיב את פעילותו העסקית וכן להרחיב את מעגל הלקוחות הקיים. הוא שונה מקידום אתרים הממומן של גוגל, הכרוך בתשלום עבור הקלקות על מודעות פרסום. בעלי אתרים רבים, אם לא לומר – כמעט כולם, משתמשים בכלים של קידום אתרים אורגני.

אפשר כמובן לשלב בין שני הקידומים הללו אם כי הקידום האורגני לא דורש מבעל האתר לשלם תקציבי ענק על פרסום ומאפשר גם לאתרים קטנים פרטיים לקדם את עסקיהם כמעט בחינם.

למעשה, קידום אתרים אורגני זהו הליך אסטרטגי המורכב ממספר גורמים שיכולים לקדם את האתר למקום בולט ברשת האינטרנט, זאת כמובן בזכות עבודה קשה ומאומצת מצד בעל האתר.

מהו קידום אתרים אורגני?

קידום אתרים אורגני או בשמו המקצועי organic SEO  – הוא למעשה הליך לקידום האתר באמצעות מספר פעולות המעלות את דירוג האתר במנועי החיפוש למקומות הראשונים, כך שבסופו של דבר יותר גולשים נחשפים לאתר ספציפי זה.

מדובר בפעולות כמו: תוכן האתר (מאמרים מקצועיים, כתבות עדכניות, ידיעות, כתבות תדמית), שילוב לינקים באתרים אחרים, הקמה וניהול בלוג או דף פייסבוק, ניתוח סטטיסטי של גולשי האתר וכן הלאה.

מהם היתרונות של קידום אתרים אורגני?

בכדי לקדם את האתר למקום הראשון בגוגל, חייבים להבין כיצד פועלים מנועי החיפוש ולפי אילו קריטריונים הם בונים את דף התוצאות. סדר הופעת האתרים במנוע החיפוש של גוגל למשל, נקבע על פני למעלה מ- 2000 קריטריונים שונים.

אלה הם קריטריונים כמו תוכן האתר, קצב חידושו, כמות הקישורים הפנימיים, מבנה האתר (כולל מבנה הקוד), כמות האתרים שמקשרים לאתר שלכם וכן הלאה. בעזרת הכלים שמציע הליך קידום אתרים אורגני ניתן להגיע למקומות הראשונים ברשימת התוצאות (בעלות סבירה לחלוטין) ולהתפתח מבחינה עסקית.

קידום אורגני בעזרת חברות SEO

למרות שקידום אתרים אורגני של אתר אינטרנט נחשב להליך יחסית פשוט לכל מי שרוצה להצליח בעולם העסקים, בעלי אתרים רבים פונים לחברות מקצועיות בתחום ה- SEO , וזאת על מנת לקבל הכוונה מקצועיות ותוכנית עבודה המתאימה עבור העסק הספציפי שלהם.

הרי לכל בית עסק ישנו קהל יעד ספציפי שלו, בעל אופי גלישה שונה ובעל צריכים משתנים. לכן, חברות SEO יכולות לבנות עבור בעל האתר תוכנית עבודה חכמה מסודרת. חברת קידום לוקחת  על עצמה את הנושא של כתיבת תכנים, שיבוצם באתר ובאתרים אחרים ברשת, בנייה ושיבוץ לינקים וכו'. לדעתנו, קידום אתרים אורגני הוא המפתח להצלחת עסקים רבים ברשת.

This entry was posted in שיווק ומדיה. Bookmark the permalink.