קורס צילום לכל אחד

כל אחד צריך שיהיה לו תחביב להתמקצע בו. צילום הוא תחביב נהדר ומאז שהוא עבר לדיגיטל יותר ויותר אנשים מתעניינים להתמקצע בו. קורס צילום הוא מקום נפלא לפתח בו את התחביב ולקבל כלים מקצועיים ממורים מנוסים. הקורס בנוי מלימודים תאורטיים לצד לימודים מעשיים כשהתלמידים יוצאים לשטח או לסטודיו יחד עם המורים. הצילומים הנלקחים בעת הקורס או בין המפגשים מנותחים יחד עם חבריכם ללימודים ועם המורים במטרה שתוכלו לשכלל את יכולות הצילום שלכם.

גם אם אתם מתחילים

גם אם אתם בתחילת הדרך שלכם לבצע צילומים ורק עתה רכשתם מצלמה ראויה, אתם יכולים ליהנות מאד מהקורס. קורס צילום המיועד למתחילים ילמד אתכם את כל יסודות הצילום ותוכלו להיחשף לעולם המרתק של הצילום מתחילתו ועד היום. בין המושגים החשובים שתכירו הם כל מושגי המצלמה כמו הצמצם ובחירת התאורה המתאימה. הלימודים יחשפו אתכם לרזי הצילום ואתם תוכלו בעזרת כל הידע שתצברו להגיע לתוצאות צילום מרשימות, ממש כמו של צלמים מקצועיים.

צילום בשטח

קורס צילום הוא קורס מעשי היוצא לשטח או לסטודיו. המורים מלמדים כיצד לתכנן את התמונה לרבות בחינה של האור הקיים בשטח, בחירת זווית הצילום ותכנון תכונות המצלמה. ישנה משמעות לכל פרט בצילום ולשם כך נבנה עבורכם קורס צילום יסודי ומעמיק. הצילום בשטח או בסטודיו הוא חלק מעשי ובלתי נפרד מהקורס והוא מתקיים בשיעור עצמו וכמובן שתוכלו ליישם את הלימוד בעצמכם בין השיעורים.

צוות המורים

צוות המורים אשר תפקידו להעביר קורס צילום הוא צוות מנוסה אשר יש לו גם ניסיון צילום וגם ניסיון הוראה. לא מספיק להיות צלם כדי ללמד צילום, צריך להכיר את כל המרכיבים שהופכים צילום למיוחד ולדעת להעביר את המידע הזה הלאה.

This entry was posted in צילום. Bookmark the permalink.