צימרים עם נוף

צימרים בצפון הם מקום הבילוי המועדף על ישראלים רבים. זוגות צעירים, משפחות עם ילדים, חברים וקבוצות עובדים בוחרים לבלות חופשה שנתית וימי גיבוש בגליל ובגולן, באזורים אקזוטיים המציעים מבחר גדול של צימרים עם נוף

צימרים עם נוף.

צימרים עם נוף – מה עדיף צימר או בית מלון

בתי מלון וצימרים רבים באזור הצפון מציעים מבחר גדול של חדרים לבילוי חופשה אטרקטיבית בצפון. רבים מתלבטים בשאלה, היכן עדיף לבלות את החופשה, בצימרים או בבתי המלון? גורמי תיירות רבים העוסקים בענף התיירות בצפון מדווחים כי בשנים האחרונות בילוי חופשה בצימרים עם נוף פופולארית יותר מאשר בילוי חופשה בבתי מלון. לתופעה זו סיבות רבות.  במאמר זה נסקור בקצרה את הגורמים לביקוש הרב של צימרים בצפון.

  • צימרים עם נוף נמצאים בדרך כלל במושבים קטנים ושקטים הרחק מהרעש וההמולה. אנשי הערים הגדולות אוהבים לשנות אווירה ולנפוש במקום קטן ושקט, מקום שבו אפשר להתעורר ולשמוע את שירת הציפורים.
  • צימרים עם נוף מתאימים לכל עונה, גם לעונת הקיץ וגם לעונת המעבר.   לכל עונה יש את הייחודיות שלה ואת הבילויים המתאימים לה.

  • בצפון יש הרבה צימרים. התחרות בין בעלי הצימרים גדולה מאוד  והצרכן נהנה ממחירים זולים יותר. הצימרים עם נוף זולים יותר מאשר בתי המלון, במיוחד לא בשיא העונה.
  • צימרים עם נוף מעניקים לנופשים אווירה ביתית ונינוחה. לצימרים רבים יש חצרות עם כסאות נוח, עם ערסלים ועוד מתקנים. אפשר לנוח ולבלות בחצר ולא צריך להיות כלואים בין ארבע קירות .
  • הרבה צימרים קרובים לאטרקציות בגליל ובגולן. למשפחות עם ילדים הקרבה לאטרקציות חשובה מאוד. אף אחד לא אוהב לבלות בחופש בדרכים ולעמוד בפקקים.
  • צימרים עם נוף מעניקים פרטיות מוחלטת. הם אינם המוניים, אפשר לבלות בהם ימים מבלי לפגוש שכנים או נופשים אחרים במעלית או בלובי.
  • צימרים רבים מיועדים לזוגות רומנטיים ואוהבים. אלו צימרים שנבנו במיוחד עבור בילוי רומנטי. הם מאובזרים במטבחון, במיטות גדולות עם כלי מיטה מפנקים, בג'קוזי זוגי, במערכת קולנוע ביתית המצוידת במבחר גדול של סרטים. זוגות אוהבים רבים באים לצימר ולא יוצאים ממנו עד סיום החופשה.
This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.