צימרים לפי שעה במרכז

מה היתרונות של צימרים לפי שעה במרכז?

השוואה בין צימרים לפי שעה במרכז או בצפון יכולה לעזור למי שמתלבט לגבי מקום אירוח אידיאלי. היתרון הגדול ביותר של צימרים לפי שעה במרכז הוא המיקום. אי אפשר להשוות בין כמות האטרקציות, הפעילויות והאתרים באיזור המרכז לכמות שלהם באיזורים אחרים בארץ. תיירים או אנשי עסקים שמגיעים לתקופה קצרה לישראל יכולים לנצל היטב כל דקה פנויה עם צימרים לפי שעה במרכז. אפשרות זו קורצת גם למשפחות עם ילדים ולהורים שלא רוצים לבזבז את כל תקציב החופשה על חדר בבית מלון.

יתרון נוסף של צימרים לפי שעה במרכז הוא המגוון. בעבר ניתן היה למצוא רק מעט מאוד חדרים או צימרים אותם ניתן להשכיר לפי שעה. כיום הביקוש נמצא במגמת עלייה וכתוצאה מכך נדרשים בעלי הצימר להציע תנאים ייחודיים. רוב הצימרים המושכרים לפי שעה באיזור המרכז כוללים מיטה זוגית מפנקת, מטבחון, ג'קוזי, מערכות מיזוג וחימום, חניה פרטית ודיסקרטית ואפשרות לתשלום אנונימי. התחרות בין צימרים לפי שעה במרכז מעודדת שיפור ברמת השירות והאורחים נהנים מכך.

מתי כדאי להזמין צימר?

מי שמתלבט בין צימרים לבין חדר במלון צריך לדעת שמדובר על שתי אפשרויות שונות לחלוטין. בעוד בצימר מתמקדים בצרכי הלקוח ומציעים מחירים אטרקטיביים על השכרה לפי שעה, על בסיס יומי או למספר לילות ברצף, ברוב בתי המלון לא ניתן לבצע הזמנה מיידית. רק חלק מבתי המלון זמינים עבור אורחים המחפשים אחר חדר לפי שעה.

מעבר לכך, כדאי להזמין את הצימר בעונות התיירות העמוסות. בתי המלון נוטים להעלות מחירים במאות אחוזים בחודשי הקיץ ובעונות המעבר. לעומת זאת, בחדרים או צימרים המושכרים לפי שעה המחירים נשארים פחות או יותר קבועים.

This entry was posted in טיולים. Bookmark the permalink.