צילום בוק לבת מצווה

כל נערה חולמת להיות דוגמנית או לפחות מלכה ליום אחד, כזו שמפנקים אותה, מאפרים, מצלמים ונדהמים מיופייה הנדיר. מה יכול להיות נפלא יותר מלהרגיש מלכה ודוגמנית על באירוע של בת המצווה שלך ? זהו חלום שבהחלט יכול להתגשם – כל מה שצריך זה לעשות צילום בוק לבת מצווה, שלאחרונה הפך לחלק בלתי נפרד מכל אירוע בת המצווה.

בוק שיצולם בסטודיו של צלם מקצועי הכולל אביזרים בעל רקעים ותאורה מיוחדת בוק שיצולם בטבע במקומות מיוחדים כמו חוף הים, שמורת טבע או מרכז העיר. הדבר שיהיה חשוב הוא שעל מנת שכלת השמחה אכן תרגיש מיוחדת כמו דוגמנית או נסיכה, יש לבחור את הצלם המתאים ביותר עבורה (לאופייה, לסגנונה וקונספט של האירוע).

צילום בוק לבת מצווה – מהו כולל ומה מיוחד בו

צילום בוק לבת מצווה זהו צילום מיוחד המהווה מזכרת נפלאה לכל מי שחוגגת את בת המצווה שלה. להבדיל משנים שעברו, כאשר לצורך משימה זו היינו מגייסים את קרובי המשפחה, כיום זהו צילום הנעשה על ידי צלמים מקצועיים, לעיתים גם צלמי אופנה מהמובילים בארץ. מה גם, צילום בוק לבת מצווה מורכב מכל הפרטים אשר תוכננו מראש: מסלול הצילום, אביזרים ובגדים, איפור וסטיילינג בהתאם לקונספט של האירוע.

בדרך כלל מדובר ביום צילום אחד מרוכז בו הילדה מצטלמת בסטודיו או בחוץ ובעת האירוע עצמו הבוק מוצב בכניסה לאולם כדי שכל האורחים יוכלו להתרשם.

צילום בוק לבת מצווה – בחירת סגנון הצילום

הצלחתו של צילום בוק לבת מצווה תלויה בצלם והיכולת שלו לעבוד עם נוער, אך גם בסגנון הצילום אותו תבחר הבת. הסגנונות הם רבים ומגוונים: בסטודיו על רקעים שונים ועם אביזרים נלווים מגוונים כמו כובעים, בגדים, תכשיטים או פריטי תחביב: כינור, פסנתר, מיקרופון, נעלי בלט או צילום בחוץ על רקע הנוף הטבעי, עם סוסים, בים, על אופניים וכד'. חשוב כי סגנון הצילום יתאים לכלת השמחה ויאפשר לה להרגיש בנוח ובטבעיות.

צילום בוק לבת מצווה – מה לובשים לצילומים

כדי לבחור את הבגדים המתאימים ביותר לצילומי בוק, כדאי מאוד להתייעץ עם מישהו שמבין באופנה. הרי מדובר במזכרת לכל החיים ורצוי שהתמונות יצאו מושלמות. חשוב שאלה יהיו בגדים שמחמיאים לגוף הנערה ולא משמינים אותה או הופכים אותה לבובת פורצלן לא נושמת.

חשוב גם לגוון בין כמה פריטים ומערכות לבוש: מראה צעיר וספורטיבי בג'ינס או מכנסי ספורט קצרים עם טישרט, חצאית אלגנטית עם נצנצים ואיפור מיוחד, שמלה קיצית אוורירית להדגשת הילדותיות ורוח הנעורים.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.