פרסום על רכבים

פרסום על רכבים – כל היתרונות

כל עסק אשר מעוניין לגדול ולהתרחב (וזה בערך כל מה שרוב העסקים בארץ ובעולם ישמחו לעשות) מבין וודאי, כי על מנת שזה אכן יקרה, יש צורך בחשיפה מתאימה של המוצרים והשירותים שלו אל מול קהלי היעד השונים הרלבנטיים של כל בית עסק, יהא תחום העיסוק שלו אשר יהא. אין כל ספק, כי עולם הפרסום והשיווק עבר כברת דרך מאז ימי הפרסומות בעיתונים. היום פרסום חוצה מדיומים ומגיע אפילו אל הרכבים שלכם. פרסום על רכבים הוא שיטה יעילה מאוד למינוף רכבי חברה לפרסומת ניידת.

פרסום על רכבים מגיע לכל מקום

שלא כמו שלטי חוצות שלא זזים ממקומם, פרסום על רכבים הוא פרסום נייד. בכל מקום אליו מגיע הרכב הוא מפרסם את המותג/שירות/עסק שלך. מדובר ביתרון אדיר על פני שיטות שילוט ופרסום אחרות. כאשר הפרסום על הרכב נעשה בצורה מקצועית שמושכת את העין הוא לא הופך לחלק מהנוף – הוא מיוחד ולא ניתן להתעלם ממנו.

את הרכבים הממותגים ניתן להציב בכל מקום בו יש תנועה ערה של לקוחות פוטנציאליים ואתם רוצים לפרסם בו. הניידות והמשיכה של הרכב הממותג הופכת אותו לפרסומת ניידת בכל מקום. כמו כן, לאומת שלטי חוצות ופרסום אחרים אתם לא מוגבלים מבחינת המסר המילולי והוויזואלי, אתם לא צריכים לדאוג להתאמה של הפרסום לאזור הספציפי כך שניתן לפרסם פחות או יותר בכל סגנון.

פרסום על רכבים משתלם כלכלית

פרסום בשלטי חוצות, במדיה וכו' הוא עסק יקר מאוד. פרסום על רכבים יחסית לכל אלו אינו יקר, הוא מחזיק מעמד שנים רבות בתנאי שבחרתם בחברה איכותית וממשיך לפרסם את העסק. מיתוג רכבים ופרסום עליהם לא חייב להיות 'עוטף רכב'. ניתן לפרסם על הרכב גם לוגו וטלפון או סלוגן עם תמונה במחיר משתלם במיוחד.

יתרונות נוספים של פרסום על רכבים

  • פרסום על רכבים באיכות גבוהה נראה למרחק
  • מאפשר למתג את הרכבים של החברה וליצור זיהוי שלהם
  • לא צריך לשלם על שטח הפרסום- הוא שלך
  • מיתוג רכבים איכותי לא דוהה ולא מתקלף

This entry was posted in שיווק ומדיה. Bookmark the permalink.