פרסום חינם

פרסום חינם באמצעות מערכת דיוור

הפצת מסרים שיווקיים באמצעות מערכת דיוור אלקטרונית היא אחת השיטות הפשוטות ביותר לזכות בכל היתרונות הטמונים באפשרויות של פרסום חינם. על מנת לנצל בצורה הנכונה את מה שמאפשרות מערכות הדיוור המפיצות את המידע אודות העסק שלכם, חשוב להכיר את חוק הספאם ולנהוג על פי הדגשים שנפרט כאן בהמשך. פרסום חינם באמצעות מערכת דיוור יכול להקפיץ את היקף הלקוחות של כל עסק בכל תחום שהוא, ולהגדיל את מחזור הרווחים, ומכאן חשיבותו הגדולה והפופולאריות הרבה שלו בארץ ובעולם.

כיצד משתמשים בצורה נכונה במערכת דיוור כשיטת פרסום חינם?

דיוור אלקטרוני מאפשר שליחת פרסומות של העסק שלכם למספר רב של נמענים הרשומים בתוך המאגר של הדיוור. על מנת לגרום למקבלי הדיוור להתעניין בפרסום שיצרתם ועל מנת להפוך את המסר לאקטואלי עבור מי שהנכם פונים אליו, חשוב להשקיע מחשבה בתוכן שאתם יוצרים. על מנת להפוך להיות פרסום חינם יעיל שיקדם את העסק וייצור את התדמית הרצויה, על התוכן להיות אטרקטיבי ומעניין וגם מושך ולדבר בשפה של קהל היעד שלכם.

על מה חשוב להקפיד על מנת שדיוור אלקטרוני יתפקד בתור פרסום חינם?

אטרקטיביות וחוקיות הם שם המשחק. על מנת שהדיוור האלקטרוני שאתם מפיצים יהיה חוקי, עליכם לוודא כי כל הנמענים שמופיעים אצלכם במאגר אישרו את קבלת הפרסומות שלכם. את האטרקטיביות ניתן להוסיף למסר בצורת מבצע מעניין או מתנה שתעניקו בתמורה להצצה לחנות או בתמורה לפניה לשירותים שלכם.

חוק הספאם וכיצד הוא משפיע על אפשרויות פרסום חינם באמצעות הדיוור האלקטרוני

חוק ספאם קובע, כי חל איסור להפיץ חומר פרסומי ללא קבלת אישור לכך. בנוסף, חוק זה קובע כי על המפרסם להציג במקום בולט את האפשרות לשליחת הבקשה להימחק  מרשימת התפוצה של אותו מייל. חוק זה נועד על מנת להגן על הציבור מפני הצפה של חומר פרסומי ועל מנת להשיג פרסום חינם שיהיה גם איכותי וגם יעיל, יש להקפיד שלא לעבור עליו ולפעול בדיוק על פי חוק .

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.