פסנתרים חדשים למכירה

על פסנתרים חדשים למכירה

אין זה סוד כי הפסנתר נחשב ככל הנראה לכלי המכובד ביותר מבין כל כלי הנגינה שאנו מכירים בעת החדשה, ומכאן נובעת גם העובדה כי לא מדובר על מוצר זול במיוחד, בלשון המעטה. מאמר זה יכול לעניין את אלו המעוניינים בפסנתרים חדשים למכירה. פסנתר הוא כלי נגינה מרשים ביותר, עתיק ויוקרתי. הוא מסמל איכות ומעמד ללא כל צל של ספק. לא פלא שנחשב לכלי נגינה פופולארי אף בימינו אנו. פסנתר אשר נכנס לביתכם, יישאר שם לפחות למשך עשרים שנה. זו הסיבה שחשוב להקדיש זמן הכרות עם מגוון הפסנתרים הקיימים כיום למכירה לקהל הרחב, בטרם תביאו אחד כזה עמכם לביתכם. קיימים סוגי פסנתרים רבים וכמו כן – גם פרמטרים שונים כאלה ואחרים אשר מן הסתם, וודאי משפיעים על המחיר, וביניהם:

דגם הפסנתר וארץ יצורו של הפסנתר

שמו של הדגם עשוי להשפיע על מחיר פסנתרים חדשים למכירה, ללא קשר אמיתי לאיכותו. גם לארץ יצורו של הפסנתר יש משמעות רבה ביותר. למשל, פסנתרים מתוצרת גרמניה, יפן וצ'כיה, יחשבו לאיכותיים ביותר ומסיבה זו – הם גם יהיו היקרים ביותר. נציין כאן, שבשנים האחרונות, היפנים החלו לייצר גם בקוריאה ובסין, כדי שיוכלו להתחרות במחיריו של שוק הפסנתרים החדשים. כדאי, לכן, שתבדקו היטב את ארץ מוצאו של הפסנתר שהינכם רוכשים.

פסנתר חדש לעומת פסנתר משומש וגם על ההבדלים שבין פסנתר כנף לעומת פסנתר עומד

באופן ברור למדי, הרי שפסנתרים יד שנייה יהיו זולים יותר מאשר פסנתרים חדשים למכירה. דעו כי פסנתרים חדשים המיוצרים בסין, יעלו פחות מפסנתרים יד שנייה המיוצרים ביפן. לגבי ההבדלים בין פסנתר קיר לפסנתר כנף, הרי שפסנתר כנף הוא ללא ספק מקצועי יותר, גדול ומרשים יותר מפסנתר הקיר. מן הסתם, פסנתר כנף יהיה גם יקר יותר.

רכישה מבעלות פרטית או חנות פסנתרים

לרוב, הפסנתרים היותר זולים יימכרו על ידי בעלים פרטיים ופסנתרים חדשים למכירה, יימכרו על ידי חנויות המיועדות לכך. היתרונות בקנייה מחנות, באה לידי ביטוי בחשיפה למבחר הפסנתרים הגדול הקיים בה.

 

This entry was posted in כלי נגינה. Bookmark the permalink.