פסיכולוגים קליניים בתל אביב

פסיכולוגים קליניים בתל אביב הם מצרך די מבוקש. יש משהו בעיר הזו שמושך אליו אלפי צעירים מדי שנה, אך התחרות קשה. קיימת תחרות על מקומות עבודה, על דירות למגורים ואפילו על בני זוג ושותפים. הדינאמיות והמהירות של העיר הזו גורמת לאנשים להיכנס למתח וחרדה.

פסיכולוגים קליניים בתל אביב עוזרים לאנשים רבים להאט את הקצב, להיכנס לפרופורציות ולצאת מהמירוץ של החיים. יש מי שמכנה את המירוץ העירוני "מירוץ העכברים!".

פסיכולוגים קליניים בתל אביב – מי המטופלים?

מי מגיע אל פסיכולוגים קליניים? כמעט כולם, גם מבוגרים וגם צעירים. אבל בהחלט ישנה כמות אדירה של בחורים צעירים שמגיעים לטיפול פסיכולוגי בשל הלחץ האדיר של העיר. כיום צעירים וצעירות נאלצים לתמודד עם לחץ מכמה חזיתות: רוב הצעירים לומדים באוניברסיטה או במכללה, בנוסף לכך הם עובדים שעות רבות כדי להחזיר את שכר הדירה. אורך החיים בתל אביב רווי בילויים והעייפות הופכת לעוד פקטור שמקשה על כל המערכת.

צעירים רבים קורסים תחת העומס ומאבדים את המיקוד. פסיכולוגים קליניים בתל אביב נדרשים להכיר את ההתמודדויות היוצאות דופן של צעירים ביומיום.

דיכאון בעיר הגדולה

אפשר לומר שהמחלה השכיחה ביותר בעיר הגדולה היא דיכאון. דיכאון נובע בד"כ מהעובדה שאנשים מתרחקים מהאמת הפנימית שלהם, מהתחביבים שלהם, מהחברים שלהם ומהאהבה שלהם.

פסיכולוגים קליניים בתל אביב שמים בדרך כלל דגש גדול על תחזוקה שותפת של יחסים תומכים עם חברים ומשפחה. הרי לא קל לפתח זוגיות כשעובדים 10 שעות ביממה ומגיעים עייפים כל יום לבית בלי שיש כוח לעשות משהו. הרבה אנשי קריירה מתמודדים עם אותה הבעיה. טיפול פסיכולוגי נועד בין השאר לעזור לאדם להגדיר את סדר העדיפויות שלו בחיים. אהבה צריכה לבוא לפני קריירה וכסף. אחרת לא שורדים.

פסיכולוגים קליניים בתל אביב – המלצות

ההמלצה השכיחה היא ללכת אל פסיכולוגים קליניים עם המלצות. אלא שבסופו של דבר מדובר בחיבור אישי. צריך לנסות ולהרגיש ב-3 הפגישות הראשונות אם יש כימיה בתקשורת. אנחנו כבר לא בעידן של פסיכולוגיה קרירה ומאיימת. פסיכולוגים קליניים בתל אביב יכולים להיות החברים הכי טובים שלכם – תוך שמירה על גבולות כמובן! בנוסף לכך, מומלץ ללכת למישהו שעובד קרוב אליכם, כדי שלא תוסיפו עוד נסיעות מיותרות במהלך השבוע.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.