פינוי עשן – מערכת ממומחשבת

מערכות פינוי עשן הן מערכות אשר מיועדות למבנים ציבוריים ומפעלים כשהמטרה שלהן היא לפנות עשן במקרה של התלקחות שריפה במקום. המערכות יכולות להיות קריטיות במקרים של שריפה ולעשות את ההבדל בין דליקה שמטפלים בה לבין אסון גדול. כל מקום שמרכז אליו ציבור כמו קניון שמרכז אליו מבלים או מפעל שמרכז בתוכו עובדים רבים, חייב לדאוג גם למערכות פינוי עשן ולהגן על האנשים במקום מכל צרה שלא תבוא. כיוון שלמערכות אלו חשיבות רבה ויכולת למנוע אסון כבר חשוב לא רק לשים את המערכות אלא גם לשים את המערכות הנכונות ולהקפיד על התקנה בטיחותית שתעשה את העבודה כראוי בעת הצורך.

בחירת המערכת הנכונה

בחירת מערכת לפינוי עשן היא הדרך הראשונה למניעת אסון. עם זאת, המערכת חייבת להתאים למקום עצמו ולענות על כל הדרישות כשמתחשבים בגודל החלל, בצורה שלו, בכמות האנשים שנמצאים בו בכל רגע ובעוד פרמטרים רבים.

התקנה בטוחה

התקנה של מערכות פינוי עשן חייבת להיות גם מקצועית אך גם נכונה. כלומר, פינוי עשן צריך להתבצע ביעילות מירבית בעת הצורך ולכן יש לבחור כראוי את המערכת ולהתקין אותה בדרך הנכונה. התקנה בטוחה ונכונה של המערכת יכולה להציל חיים והיא יכולה למנוע אסון כבד ולכן מומלץ לבצע את העבודה גם עם מומחים בעלי ניסיון בתחום.

בחירת חברה המומחית בתחום

חברה אשר המומחיות שלה היא מערכות פינוי עשן יכולה להיות משמעותית מאד במקרים של אסון. הניסיון של החברה יכול להיות לטובת המקום והיא יכולה להביא מתוכו ומתוך הידע שלה את ההצעות הטובות ביותר למערכות במקום. החברה המומחית בתחום תבחן את השטח, את הסכנות שיכולות לעלות ותעזור להתאים למקום את המערכות הטובות ביותר ותמליץ כמובן כיצד להתקין אותן.

כיצד עובדת מערכת פינוי עשן? צפו בסרטון

This entry was posted in בטחון ואבטחה. Bookmark the permalink.