פורץ רכבים – תפקידים עיקריים

אם נתקעתם מול דלת הרכב בהבנה שאין לכם אפשרות לפתוח אותה, זה הזמן להזמין פורץ רכבים. הפורץ יכול לתת לכם מענה במקרים שונים כמו למשל במקרים בהם המפתח שלכם נשאר בתוך הרכב (יכול להיות גם בתא המטען), במקרים בהם המפתח של הרכב אבד או במקרים שהרכב לא מצליח לבצע את עבודתו כראוי מסיבות שונות. הפורץ הוא איש מקצוע אשר הוכשר לבצע את העבודות השונות והוא יכול לפתור עבורכם את הבעיה ללא השארת סימנים מיוחדים.

פורץ כשהמפתח נשאר בתוך הרכב

אתם יכולים לקרוא לפורץ לאחר שהשארתם את המפתח בתוך הרכב ונעלתם אותו. מקרים אלו לא חריגים אפילו היום כשרוב כלי הרכב ננעלים בצורה אוטומטית. הנעילה של המפתח יכולה להיות לאחר סגירת הרכב באופן ידני והשארת המפתח בתוך הרכב או אם שמתם בטעות את המפתח בתא המטען לאחר וסגרתם אותו בלי לשים לב (למשל אם המפתח היה בתוך תיק שהשארתם בטעות בתוך הרכב). במקרים אלו פורץ יוכל לבצע את העבודה בקלות וללא כל נזק לרכב.

פורץ כשהמפתח הלך לאיבוד

ישנם מקרים מורכבים אשר דורשים פורץ רכבים כמו למשל מקרים של מפתחות שאבדו. המקרים הללו נפוצים יותר מכפי שנהוג לחשוב ובמיוחד בקרב אנשים שנמצאים בטיול או חופשה והלכו עם המפתח שאבד או נגנב. הפורץ יכול לשחזר את המפתח גם אם אין לכם מפתח רזרבי.

פורץ למקרים בהם המפתח לא עובד כראוי

פורץ רכבים יכול לעזור לכם גם במקרים בהם המפתח לא עובד כמו שצריך. הסיבות לכך יכולות להיות שונות כמו למשל נפילה של המפתח או פגיעה מסיבות אחרות. בכל מקרה, כשהמפתח לא עובד בצורה תקינה יש לבצע שחזור שלו או תיקון ולשם כך יש להזמין פורץ מקצועי.

This entry was posted in פורץ רכבים. Bookmark the permalink.