פורץ דלתות מקצועי

דלתות ישנות נועדו להיפרץ

בבנייה המודרנית רוב הדלתות שיש לנו בבית ככל הנראה משמשות אותנו ביום יום, אך אם נביט בבתים ישנים יותר כמו הבית של סבתא או דירות ישנות בעיקר כאשר הן גדולות, יש דלתות רבות שכלל לא נפתחות. יכול להיות שהצילינדר נהרס, יכול להיות שהדלת נטרקה בורה כזו שהיא כבר שחוקה ואי אפשר לפתוח אותה ויכול להיות שהציר שלה נהרס. בכל מקרה, גם אם הדלת לא משמשת אתכם ביום יום ואתם יכולים להסתדר בלעדיה, חבל לא ליצור גישה לאותו מקום שהיא מובילה אם הדלת כבר קיימת. בדיוק למשימה זו יש פורץ דלתות שיגיע אליכם ויבדוק את כל המנעולים והדלתות שיש בבית ועל הדרך יפרוץ דלתות ישנות.

פריצה של כל סוגי הדלתות

ישנן דלתות רבות שלא רק שהם תקועות כבר שנים רבות, המנעול פשוט לא מתפקד. המנעול יכול להיהרס בגלל מפתח שנשבר בתוכו, בגלל שחיקה טבעית שלו אחרי שנים רבות, בגלל חבלה חיצונית ועוד סיבות רבות. אין לכם מה להתייאש מניסיונות הפתיחה ופורץ דלתות מקצועי ומנוסה יוכל לפרוץ את כל סוגי הדלתות. גם אם יש לכם דלת ישנה, דלת חדשה, דלת גבוהה מאוד, דלת עבה, דלתות רב בריח או מנעולים שנסגרים לכל הקורות ואפילו למשקוף, פורץ דלתות מיומן יפתור את הבעיה כאשר ככל שהדלת מסובכת יותר התעריף יכול לעלות כמו גם זמן העבודה של הפורץ.

כמה עולה לפרוץ דלת בישראל?

קשה מאוד לקבוע מה יהיה המחיר של פריצת דלת כיוון שיש דלתות שונות ומגוונות עם בעיות רבות שיכולות לקרות להם. פורץ דלתות הוגן יגיד כבר מסיפור הרקע שהלקוח מספר לו בטלפון מהו טווח המחירים שיכול להיות החל משלוש מאות שקלים ועד יותר מאלף שקלים.

This entry was posted in מנעולנים. Bookmark the permalink.