עיצוב שאבי שיק

אחד מסוגי העיצוב היפים והמושכים ביותר, הוא העיצוב שנקרא שאבי שיק. לפני שנסביר למי העיצוב מתאים, אולי גם כדאי לייחד כמה שורות למי הוא לא מאתים. אם אין לכם שום חזון בנוגע לעיצוב הבית שלכם, ואם אתם רוצים להזמין מערכות שלמות של ריהוט לבית, העיצוב הזה לא בשבילכם. בעיצוב של שאבי שיק כדאי לבחור כל פריט ופריט בנפרד ולחשוב עליו היטב. זה אמנם דורש יותר זמן והשקעה – אבל אין ספק שהתוצאה הסופית היא מושכת במיוחד!

להכיר מקרוב את השאבי שיק

בעצם מדוע עיצוב שאבי שיק דורש השקעה? פשוט מאד. בשאבי שיק צריך לבחור בנפרד כל חלק וחלק, כי הדגש הוא מצד אחד על רהיטים שהם ישנים או בעלי עיצוב ישן ומחוספס יחסית, אך במקביל שימוש בכמה שיותר אלמנטים, בכמה שיותר צבעים, בבדים רבים מכל סוג, וביצירת מראה שמצד אחד הוא אקלקטי מאד, אך כזה שלא יוצר אי סדר בבית אלא דווקא הרמוניה בין החלקים השונים. לכן זה כמובן דורש לא מעט השקעה בתהליך הבחירה כי צריך למשל לבחור כמה וכמה ארונות ומדפים שונים למטבח – אשר חשוב שייראו יפה אחד ליד השני.

התוצאה הסופית היא מדהימה

כדאי לזכור שהרבה אנשים מכונים להשקיע בעיצוב של שאבי שיק מסיבה אחת פשוטה – זה פשוט עיצוב יפהפה שאי אפשר להתעלם ממנו. בעיצוב של שאבי שיק את יכולים ליהנות מצבעים בהירים ונעימים בכל אחד מחדרי הבית שלכם. בשאבי שיק אפשר להשתמש גם בשטיחים ובפרקטים שונים, ניתן לתלות תמונות, לצבוע את הקירות, לשים טפטים, ועוד. יש כאן המון מרחב לביטוי אישי, וזה מה שקורץ לכל כך הרבה אנשים בשאבי שיק – אז מדוע שגם אתם לא תצטרפו לחגיגה?

 

This entry was posted in עיצוב, עיצוב הבית. Bookmark the permalink.