עיצוב לוגו לעסקים – עבודה מול גרפיקאי

עיצוב לוגו לעסקים הוא לא ענין של מה בכך ואם יש לכם עסק או צפוי להיות לכם אחד ואתם ללא לוגו כדאי לדעת מהם הקריטריונים שיש לבחון אצל הגרפיקאי.

תיק עבודות קודם

כדי לבחור את הגרפיקאי איתו תעברו הליך של עיצוב לוגו לעסקים כדאי מאד שתבקשו לראות תיק עבודות קודם. תיק העבודות יצביע על שני דברים; האחד הוא על הניסיון הקודם של הגרפיקאי וסוג העסקים שאותם הוא ליווה והשני הוא על האופי העיצובי שלו כאשר אפשר לראות אם הוא מבצע עבודות בעזרת מחשב בלבד עם אלמנטים קנויים או אם הוא מעצב בעצמו את האלמנטים השונים (ולשניהם יש יתרון, תלוי מה אתם מבקשים ליצור).

הקשבה לצרכים שלכם

חשוב מאד שהגרפיקאי יקשיב לצורך שלכם כעסק וזהו ככל הנראה אחד הפרמטרים החשובים ביותר. אתם יכולים לבחון את יכולת ההקשבה של הגרפיקאי כבר בשיחת הטלפון הראשונה. עיצוב לוגו לעסקים הוא לא עניין של מה בכך וברגע שאתם תתחילו את ההליך אתם תרצו לצאת עם תוצאה שמתאימה לעסק שלכם ולא לכל עסק שיכול להיות שרוצה לשדרג את הנראות שלכם. סבלנות והקשבה אלו שתי דרישות שהגיוני שיהיו לכם מהגרפיקאי.

הליך אשר מתאים לציפיות שלכם

אתם צריכים לדעת מראש איזה תהליך אתם עומדים לעבור לפני שאתם מתחילים לבצע עיצוב לוגו לעסקים עם גרפיקאי. רובם הגדול של הגרפיקאים יציעו הליך שבו הם מבררים תחילה מהן הציפיות של הלקוחות, מגישים מספר סקיצות ולאחר מכן מבצעים תיקונים. השאלות תוך כמה זמן מתבצע התהליך, כמה סקיצות תקבלו וכמה תיקונים תוכלו לבצע אלו שאלות שכל גרפיקאי יענה עליהן בצורה שונה מעט ואתם תרצו לקבל את כל התשובות כך שהן יתאימו לציפיות שלכם מההליך.

עיצוב לוגו לעסקים

This entry was posted in עיצוב. Bookmark the permalink.