עורך דין תאונות עבודה

תאונות עבודה הן תאונות לא נעימות אשר יכולות להוביל את הנפגע לקושי פיזי, רגשי וכלכלי. העבודה היא אמנם האחראית ליצור אזור בטוח עבור העובדים ולמרות זאת אנחנו יכולים להיתקל במקרים רבים מסביבנו של תאונות עבודה. ישנם מקרים בהם העבודה דואגת לעובדים מעל ומעבר גם לאחר התאונה והעובד יכול להיות רגוע כשהוא מקבל פיצויים ותשלומים שעוזרים לו להיות רגוע מבחינה כלכלית, אך לא תמיד זה כך וכל עובד שנפגע צריך לדעת שהוא יכול לקחת עורך דין תאונות עבודה שיעזור לו לעמוד על הזכויות שלו.

זכויות העובד

חשוב לדעת כי העבודה אחראית לכך שהעובד יעבוד במקום בטוח. העובדים נמצאים כמחצית משעות העירות שלהם באמצע השבוע בעבודה (ולפעמים גם יותר מזה) ולכן המקום חייב להיות בטוח. עם זאת וגם כשהעבודה עושה מאמצים להקפיד על כל האמצעים יכולים לקרות מקרים של תאונות כשאלו יכולות להיות גם מחוץ למקום העבודה כמו בכבישים בדרך אליה או בחזרה. כל עובד שנפגע ורוצה לדעת מה הזכויות שלו צריך לקחת עורך דין תאונות עבודה שיעזור לו.

עורך דין תאונות עבודה – מה התפקיד שלו

התפקיד של עורך דין תאונות עבודה הוא לעזור לעובדים שנפגעו לעמוד על הזכויות שלהם ולקבל פיצויים ותשלומים בהתאם לפגיעה שלהם. העובד יכול להתייעץ עם עורך הדין בענייניו והוא יכול לבקש ייצוג מול העבודה, הביטוח וגם מול המוסד לביטוח לאומי.

להתרכז בהחלמה

עובדים רבים אשר עברו תאונת עבודה מוצאים עצמם מתרוצצים אחר פעולות רבות כשמה שעליהם לעשות הוא להחלים. עורך דין תאונות עבודה שמייצג את העובד יכול להפחית את הלחץ, לדאוג לו ולהשאיר לו את העבודה החשובה ביותר עבורו שהיא למעשה להתמקד בהחלמה עצמה.

This entry was posted in עורכי דין. Bookmark the permalink.