סלקום שירות לקוחות – מתן מענה ללקוחות

חברת סלקום נותנת שירות בתחום התקשורת הסלולרית זה שנים רבות והיא מציעה שירות ללקוחות עסקיים וללקוחות פרטיים. מעבר לכך שהחברה נותנת שירותים בתחום השיחות הסלולריות, היא נותנת גם שירות של ספק אינטרנט ולאחרונה צירפה גם שירות של צפייה בתכנים. כל מי שנמנה עם לקוחות החברה וכל מי שרוצה להצטרף אל שירותיה יכול לפנות אל סלקום שירות לקוחות ולקבל את כל המידע הנדרש לו. הנציגים של החברה עוברים הכשרה יסודית שכוללת קבלת מידע על כל השירותים של החברה וכן הכשרה בתחום מתן שירות.

שירות לקוחות עבור לקוחות עסקיים

סלקום שירות לקוחות פונה גם ללקוחות עסקיים וגם ללקוחות פרטיים. החברה מציעה שירותים ללקוחות עסקיים כשאלו יכולים להיות גם שירותים מקיפים שאינם נוגעים רק בשיחות טלפוניות. השירות שהחברה יכולה להציע ללקוחות עסקיים יכול להיות מגוון כולל:
• שיחות סלולריות בתוך הארץ במחירים אטרקטיביים ומשתלמים לעסקים.
• שיחות עם לקוחות מחו"ל. לקוחות עסקיים צריכים פעמים רבות לשוחח עם לקוחות מעבר לים ולשם כך הם יכולים להשתמש בשירותי סלקום.
• שיחות בעת שהות בחו"ל. חברת סלקום מאפשרת ללקוחותיה לקבל שירות גם ברחבי העולם ועבור אנשי עסקים מדובר על חבילות משתלמות במיוחד.

שירות לקוחות עבור לקוחות פרטיים

נציגי סלקום שירות לקוחות שמחים מאד לעזור לכל לקוח או לכל מי שמעוניין להיות לקוח של החברה. שירות הלקוחות של החברה יכול לענות על שאלות שונות של לקוחות פרטיים, לחבר לקוחות חדשים ולנייד לקוחות של חברות שונות. הנציגים של סלקום שירות לקוחות שמחים מאד לענות על כל שאלה ולעזור בכל נושא שיכול להיות רלוונטי עבור לקוחות החברה ועבור מתעניינים בשירותי חברת סלקום.

This entry was posted in תקשורת. Bookmark the permalink.