סטנף – שדרוג החצר והמרפסת

מעוניינים לשדרג את המרפסת והחצר? זהו הזמן. באמצעות התקנת פרגולה תוכלו להקנות למרפסת או לחצר מראה רענן ואסתטי, ולהבטיח לעצמכם הגנה מפני גשם ושמש. בעבר הפרגולות נתפסו כפריט פרקטי בעיקר, ללא מראה אסטתי אשר משמש בעיקר בתעשייה או מותקן בבתי עסק. זהו לא המצב כיום. הפרגולות המותקנות כיום בבתים הפרקטיים הם אלמנטים עיצוביים יפים, אשר עשויים לשדרג את מראה המרפסת או הגינה. יש לבחור את סוג הפרגולה וסוג החיפוי בחכמה, על מנת להבטיח כי מלבד מראה טוב, הפרגולה אכן תגן עליכם מפני נזקי מזג האוויר.

בחירת הפרגולה

בבואכם לבחור סוג פרגולה, מומלץ להתייעץ עם גורם מומחה אשר בעל ניסיון רחב בהתקנת פרגולות. לפני פגישתכם עמו, חשבו איך תרצו שהפרגולה תראה ומה חשוב לכם בה. לדוגמא, במידה ותרצו שהיא תגן מפני השמש, תאלצו לבחור בסוג שונה של פרגולה. מומלץ להגיע גם עם תקציב משוער מראש, על מנת לא להיסחף להוצאות לא מתוכננות. סוגי הפרגולה העיקריים הקיימים הם פרגולת עץ, פרגולת אלומיניום ופרגולה תלויה. יש לציין כי פרגולת האלומיניום היא לא הפרגולה התעשייתית הקלאסית, אלא עשויה להיות פרגולה מעוצבת ואסתטית. לאחר התקנת הפרגולה, הקפידו לקבל מהמתקין הוראות אחזקה מדוייקות. זאת על מנת לתחזק את הפרגולה בצורה טובה אשר תבטיח אורך חיים מקסימלי, לצד מינימום תיקונים.

קירוי הפרגולה

קירוי הפרגולה המומלץ ביותר הוא הקירוי סטנף. סטנף מגיע בצורת לוחות גליים מחומר בשם פוליקרבונאט. לסטנף חוזק ועמידות מיוחדים בפני פגעי מזג האוויר. בנוסף, הסטנף מבטיח איטום מוצלח ביותר לאורך זמן ניכר. יש לציין כי איטום מוחלט של הסטנף, תלוי בהתקנה נכונה ומקצועית שלו. נציין כי מלבד הסטנף קיימות שתי אפשרויות נוספות לקירוי הפרגולה – לוחות פוליגל ויריעות שינגלס.

סטנף

This entry was posted in פלסטיקה. Bookmark the permalink.