סוגי מרכזיות

ישנן מערכות רבות אשר מציעות פתרונות שונים ומגוונים לארגונים ולבתי העסק הקטנים ברחבי הארץ. אחד מן המוצרים היעילים ביותר עבור רמת השירות ללקוחות של בחת העסק או הארגון הוא הנושא של מרכזיות. אין כל צל של ספק, כי מרכזיות שונות טומנות בחובן יתרונות שונים ומענה לצרכים השונים של כל חברה וארגון באשר הם, ולא חשוב כלל מה סוג הפעילות שהם מקיימים לצורך העניין. מרכזיות אנלוגיות מציעות מספר קטן של שלוחות פנימיות וחיצוניות, ותכונות אלה מאפיינות בעיקר את העסקים הקטנים בתחומי הפעילות השונים.

בארגונים גדולים יותר מתבצע שימוש במרכזיות IP, אשר הן מורכבות טכנולוגית ומעניקות פתרונות למגוון הצרכים של הארגון, שכן ארגונים גדולים מתאפיינים בכמות גדולה של עובדים ולקוחות ובמקרים רבים קיימת פריסה גאוגרפית רחבה של ממשקים אלה.

מרכזיות IP

מערכת המרכזייה בשיטת IP הינה מערכת מתקדמת וחסכונית ביותר אשר מתאימה לארגונים גדולים במיוחד. השיחות מתבצעות כולן על גבי שרת אחד, דבר אשר מסייע  להפחתת העלויות בגין שיחות יוצאות. החיסכון הזה משמעותי בעיקר כאשר היקף השיחות המתבצעות הוא גדול מאוד. מערכת זו מתעלמת גם מנתונים גאוגרפיים ומאפשרת לעסק להתנהל בצורה תקינה גם בתוך מטרה הארגון, וגם מול הסניפים המרוחקים.

שירות טוב יותר

היתרון הגדול ביותר של מרכזיות עסקיות הוא בשיפור השירות שמעניקה החברה לקהל לקוחותיה. מערכות מתוחכמות אלה כוללות, למשל, מערכות לניתוב שיחות, מה שמסייע ללקוח להגיע באופן ישיר ומידי אל המחלקה הרלוונטית ולקבל שירות מהיר מבלי לעבור בין המחלקות השונות ובין נציגי שירות. המערכת גם מאפשרת הקלטה של שיחות ומאפיין זה הוא בעל חשיבות רבה עבור מנהל שמעוניין לפקח אחר איכות השירות ולהפיק מתוך השיחות המוקלטות לקחים ואמצעים לשיפור המענה.

מתאים לכל עסק

מרכזיות שונות מתאימות לעסקים שונים בהתאם לגודל החברה, מספר העובדים והמחלקות וכמובן, גם בהתאם לפניות הלקוחות. המשותף לכל המרכזיות הוא מאפיין אחד עיקרי – שיפור התקשורת. העובדים והמנהלים מתקשרים ביניהם בקלות ובנוחות ובאמצעות מערכת מתאימה גם הקשרים עם סניפים מרוחקים, לקוחות וספקים נעשים טובים ופשוטים יותר.

This entry was posted in מרכזיות. Bookmark the permalink.