נופש משפחתי בפירנאים שכולם אוהבים

אין זה סוד כי על פי רוב, בכל פעם, בתכנון של נופש משפחתי אתם נקרעים בין שני עולמות שונים. מצד אחד, אתם רוצים לספק לילדים שלכם שפע של אטרקציות מוצלחות במיוחד כך שהם ייהנו בצורה יוצאת מן הכלל. מצד שני – זה גם הנופש שלכם, וגם לכם מגיע ליהנות לא פחות מאשר הילדים שלכם. אז איך אפשר ליצור נופש מוצלח אשר כזה, אשר בו כולם ייהנו – קטנים וגדולים גם יחד? אחת מן האפשרויות הטובות ביותר לעשות זאת ובהצלחה יתרה, היא לצאת אל נופש משפחתי בפירנאים. הרי הפירנאים נמצאים על הגבול המשולש אשר בין צרפת, ספרד ונסיכות אנדורה הזעירה. נופש משפחתי בפירנאים כולל ביקור בשפע של מקומות מיוחדים במינם לכל אחד ואחת ובכל גיל שהוא, אלה מראות אשר באופן מפתיע –  ילדים ומבוגרים מתלהבים מהם ברמה דומה.

כמה דוגמאות בולטות במיוחד

למשל, אי אפשר לדבר על נופש משפחתי בפירנאים מבלי לציין את שיט הראפטינג שיש בנהרות סביב ההרים. הפירנאים שופעים בנהרות רבים, ובחלקם אפשר לצאת לשיט ראפטינג מסעיר ונהדר יש לקחת בחשבון שבנהרות שנחשבים סוערים יחסית, יש הגבלת גיל לילדים מגיל 7 בלבד, ובליווי הורה כמובן.  עם זאת, מדובר על חוויה נהדרת שכולם נהנים ממנה.

נופש משפחתי בפירנאים יכול לכלול גם ביקור בכפרים שיש באזור-  רובם ממוקמים בנסיכות אנדורה הזעירה. ההורים כמובן נהנים מהמפגש עם תרבות זרה ומהמאכלים הייחודיים. הילדים נהנים ממרחבי הטבע העצומים, מהבתים שנראים כאילו הם יצאו מהאגדות, ומהעובדה שבכל מקום אפשר למצוא חבורות של כבשים וחזירים מסתובבים בחופשיות.

ביקור בעולם הולך ונעלם

במובנים רבים, נופש משפחתי בפירנאים יוביל אתכם לעולם שכבר הולך ונעלם. רוב אוכלוסיית אירופה המערבית כבר מזמן לא מתגוררת בכפרים, ורבים עברו לערים ואימצו אורח חיים מודרני. לעומת זאת, נופש משפחתי בפירנאים יוביל אתכם לכפרים נידחים יחסית, אך מדהימים ביופיים. הוא יוביל אתכם למסלולי טיול עם נוף עוצר נשימה וחד פעמי, ויאפשר לכם גם לגבש את המשפחה שלכם, וליהנות מכל רגע.

This entry was posted in טיולים בחו"ל. Bookmark the permalink.