מרכזיות טלפונים בעידן שלנו

מרכזיות טלפונים משמשות אותנו זה שנים רבות. בעבר השתמשו במרכזיות רק עסקים גדולים מאד וארגונים בעלי שלוחות רבות, אך היום משתמשים במרכזיות גם עסקים וארגונים קטנים. הזמינות של המרכזיות וקלות התקנתן והפעלתן הופכת אותן לפופולריות. ההבדל בין המרכזיות של היום למרכזיות של העבר הוא אופן התפעול והטכנולוגיה שהן מציעות. אם בעבר הרחוק הן עבדו באמצעות כוח אדם ולאחר מכן הן הפכו לאוטומטיות ונתנו רק פיצול שיחות, היום המרכזיות יכולות להפנות את המתקשרים למקום המתאים באופן אוטומטי, להקליט את השיחות וגם לתת לארגון או לעסק נתונים שיכולים להיות רלוונטיים עבורו ולהביא להתייעלות שלו.
למידע נוסף על מרכזיות טלפונים לחץ כאן.

הפניית השיחות לגורם המתאים

הפעולה הבסיסית ביותר שמתבצעת באמצעות המרכזיות היא הפניית שיחות באופן אוטומטי לגורם המתאים. המתקשר מקבל הנחיות מסודרות והוא מחליט לאן לעבור כדי לקבל את השירות הטוב ביותר עבורו כשההפניה יכולה להתבצע לפי נושא או לפי נותן השירות שהוא מחפש, תלוי באופן הארגון או העסק.

הקלטת שיחות

באמצעות מרכזיות טלפונים אפשר גם להקליט את השיחות הנכנסות והיוצאות. ישנם יתרונות רבים להקלטת השיחות כשלרוב ההקלטות משמשות לבקרה על השירות ושיפור מתמיד שלו. לעתים ההקלטה משמשת לצורך שחזור שיחות במקרים של אי הבנות או אי הסכמות עם לקוחות שמתקשרים.

התייעלות בזכות המרכזיות

היום העסק או הארגון אשר מחזיק מרכזיות טלפונים, יכול לעשות באמצעותן תהליך של התייעלות. בזכות העובדה שהמרכזיות עובדות במערכת דיגיטלית, הן יכולות להוציא נתונים שונים שיכולים לעניין את המקום עצמו. בין הנתונים אפשר לדעת מתי מתקשרים אל העסק או הארגון הכי הרבה אנשים, איפה מתבצעות השיחות הארוכות ביותר ובאלו שלוחות יש המתנה ארוכה. נתונים אלה יכולים לעזור לארגון או לעסק לייעל את השירות שלו.

This entry was posted in מרכזיות. Bookmark the permalink.