מקלחון פינתי למקלחת מושלמת

מקלחון פינתי הוא המקלחון הפופולרי ברוב הבתים בישראל. מקלחון פינתי כשמו כן הוא, נמצא בפינה של החדר כשהוא זקוק ל 90 מעלות והוא סוגר את שני הקירות. המקלחון יכול להיות מקלחון עגול או מרובע והדלתות שלו יכולות להיפתח לצדדים או לחלל החדר. כל אלו המפרטים של המקלחון, אך מעבר למפרט המקלחון יש הבדל בין עיצוב מקלחון אחד למקלחון אחר. העיצוב הוא חיבור של כל הפרטים הקטנים והגדולים של המקלחון והוא כמובן משתנה בין מקלחון אחד לאחר.

מפרטים טכניים

בטרם תבחרו מקלחון פינתי ישנם מספר פרטים שתצטרכו להחליט עליהם. האם אתם מעוניינים במקלחון עגול שדלתותיו יוצרות מראה של רבע עיגול או מרובע שדלתותיו סוגרות את צידי החדר כריבוע. האם תרצו שדלתות המקלחון יפתחו לצדדים על גבי מסילה או האם תרצו שהדלתות יפתחו כלפי חלל החדר. אם תרצו שהדלתות יפתחו כלפי החלל שימו לב כי יש לכם מספיק מרחב כך שיפתחו ואתם תוכלו לצאת מהמקלחת בנוחו.

פרטים עיצוביים

מקלחון פינתי אחד אינו דומה למקלחון פינתי אחר. ההבדל בין המקלחונים הוא בצורה כמובן אך גם בפרטי העיצוב של המקלחון. נראות הזכוכית משפיעה מאד על המראה הכללי של המקלחון והיא יכולה להיות שקופה לחלוטין, חלבית או שילוב של השניים כשחלק אחד משמש כדוגמה לעומת האחר. פרטים נוספים של עיצוב הם הידיות והפרזולים השונים אם הם קיימים.

נוחות

מקלחון פינתי כמו כל מקלחון אחר חייב להיות נוח לשימוש. על המקלחון להיות במידה המתאימה לחלל החדר כך שלא יהפוך את החוויה לצפופה ועם זאת יש שיבחרו במקלחון רחב כיוון שהוא נוח יותר ומפנק בעת ביצוע המקלחת. המקלחון הוא שימושי מאד ביום יום ולכן החשיבה על הנוחות בחלל החדר קודמת לשאר הפרטים.

This entry was posted in עיצוב הבית. Bookmark the permalink.