מצלמות אבטחה נסתרות

לכולנו יוצא לכולנו להיתקל במצלמות אבטחה נסתרות, כאשר אנו מגלים בעצם כי הן נמצאות ממש מעל לראשינו, משגיחות בנו, ואז הן כבר הפכו לפחות נסתרות מעינינו בסופו של דבר מן הסתם. מצלמות אלו מוכרות לרובנו מחיי היום – יום, הן משמשות למטרות לא מעטות, ובעיקר לטובת מעקב סמוי אחר אדם כל שהוא מסיבה כזו או אחרת. בימינו, עם התפתחותה של הטכנולוגיה, ניתן להציב מצלמות אבטחה נסתרות כמעט בכל מקום או בכל חפץ: גלאי נפח, גלאי עשן, תיק, שעון, עט מראה ובעוד מקומות שונים ומגוונים כיד הדימיון הטובה עליכם.

עוד אודות סוג זה של מצלמות

יש לציין, כי מצלמות אבטחה נסתרות יהיו יעילות במיוחד בשעות היום, ובדרך כלל לא יאפשרו ראיית לילה, מפני שמצלמות מסוג זה מבוססות על מה שנקרא "לדים של תת-אדום", שנדלקים בחשיכה – דבר שיסגיר את נוכחותה של מצלמה. מוצר זה – מצלמות אבטחה נסתרות, מבוקשות במיוחד ע"י חוקרים פרטיים, בעלי עסקים, לקוחות פרטיים וחברות אחרות – כולם מעוניינים לבצע מעקב אחר עובדיהם. מצלמות אבטחה נסתרות מספקות הוכחות ותיעוד בכל מקרה של פריצה, גניבה, ונדליזם, שוד, אלימות ועוד.

היכן מותקנות מצלמות אבטחה נסתרות

ניתן להתקין מצלמות אבטחה נסתרות בכל מקום שהוא, הן בשטחים פרטיים, הן בשטחים ציבוריים ואף בשטחים עסקיים בגדלים משתנים. תוכלו לבצע סקר שוק ולאתר חברות המספקות מבחר מצלמות אבטחה נסתרות עבור כל מטרה, במגוון של סוגים וגדלים. באם אתם זקוקים להתקנתה של מצלמה נסתרת, חברה ראויה תדע להתאים עבורכם בדיוק מה שאתם צריכים. היא תסייע לכם להתקין אותה במקום נסתר במומחיות ובמקצועיות.

סוגי מצלמות אבטחה נסתרות

ישנם סוגים שונים של מצלמות אבטחה נסתרות. ישנן מצלמות מסוג IP – המתחברות ישירות לאינטרנט; ישנן מצלמות המצריכות חיבור למערכת הקלטה ול-DVR. המצלמות מהסוג הזעיר, מתאימות לשעונים ולעטים, לדוגמא. בנוסף, הן מכילות בתוכן מכשיר הקלטה זעיר. ישנם הבדלים בין סוגים של מצלמות אבטחה נסתרות – באיכות התמונה, באפשרויות הצפייה, בזמן ההקלטה ועוד.

This entry was posted in יעוץ בטחוני, עסקים. Bookmark the permalink.