מפוחים – התאמת המפוח לצורך

מבנים רבים צריכים מפוחים שישמשו אותם לצורך ניקיון האוויר במקום. המפוחים יכולים להניע את האוויר, ליצור סביבה נקייה והם יכולים להציל חיים במקרים מסוימים (כמו למשל במקרים של התלקחות אש או של שחרור של חומרים מסוכנים). כיוון שיש למפוחים יתרונות רבים וכיוון שהם יכולים לשנות את החיים במבנה לחלוטין, חשוב מאד לבחור לכל מבנה את המפוח הנכון לו ביותר. חשוב להבין כי כל מבנה מגיע עם מגבלות שונות, צרכים מיוחדים ולכן יש לבחון כל מקום ולהתאים לו את המפוח הנכון ביותר עבורו כך שיגן על מי שנמצא בו.

אבחון הסביבה והסכנות בה

כדי לבחור את המפוח הטוב ביותר למבנה יש לבחון את הסביבה בו מתקינים אותו. כדי לעשות זאת יש לבדוק את המבנה עצמו מבחינת התנועה של האוויר בו ויש לבחון את הסכנות השונות שיכולות להיות במבנה. בחינה של המקום יכולה להוביל לבחירת מפוחים שמתאימים לו ביותר. חשוב מאד להבין את הסכנות השונות שיכולות להיווצר במקום ובהתאם לקבוע את המערכות של האוורור שיהיו בו.

פתרון שנכון לאבחון

כשמסתכלים על בחירת מפוחים יש לבחון שהם מתאימים למקום עצמו. המפוחים חייבים להתאים לדרישות השונות של המקום ולצורך כך אפשר לשוחח עם החברה ולבחון איך הם רואים את הפעולה של האוורור במקום. הפתרון צריך להתאים באופן ספציפי לכל מקום ולצורך כך מבצעת החברה אבחון מקיף של הדרישות במקום.

מקצוענות ללא פשרות

כשבוחרים מפוחים למקום יש לבדוק בין היתר גם את המקצוענות של החברה שמספקת את הפתרון למקום. החברה חייבת להציע פתרון מקצועי ללא כל פשרות מתוך מטרה לתת לכל מקום את הטוב ביותר שהוא צריך לקבל ולהגן על האנשים במקום.

This entry was posted in איכות הסביבה. Bookmark the permalink.