מעליות ביתיות

מהן מעליות ביתיות?

מעליות ביתיות מיועדות לגישור בין מפלסים. הגישור מתאים לבתים פרטיים, וילות ופנטהאוזים והוא מיועד גם עבור קומות במגדלי דירות. בעזרת הגישור בין המפלסים אפשר לשפר את איכות החיים ולסייע לקשישים ומבוגרים. הגישור אטרקטיבי עבור מי שרוצה להפיק מקסימום תועלת מהמפלסים, מבלי להתפשר על נוחות. את המעליות בונים תוך התייחסות למפרט טכני משוכלל ורק לאחר שמוודאים רמה גבוהה של בטיחות.

מעליות ביתיות מעלות את ערך הנכס. אפשר לשלב אותן בבתים שעומדים להשכרה או לבנות אותן בדירות פרטיות. תהליך הבנייה של המעלית קצר מכפי שנהוג לחשוב וניתן לשלב אותו בשיפוץ. כמו כן, יש חברות שמתמחות בבניית מעליות ביתיות לצרכים של נכים ובעלי מוגבלויות. התאמת הפרויקט לצרכי הלקוח מתבצעת על ידי החברה בשלב מוקדם ותוך ניסיון לחסוך עבורו בהוצאות.

פרויקט בניית מעליות ביתיות

יש כמה שלבים משמעותיים שמהווים חלק בלתי נפרד מכל פרויקט של מעליות ביתיות. השלב הראשון הוא תכנון של המעלית והתייחסות לתשתיות הקיימות בבית הפרטי. בשלב השני מבצעים תכנית מסודרת במעורבות הלקוח ומגישים אותה לאישור הגורמים הרלוונטיים. בשלב השלישי אפשר להתחיל בבנייה ובהתקנה של המעלית, לבחון את הפרויקט מול התקנים הקיימים ולספק שירות משלים. מחלקת השירות היא חלק חשוב בפרויקטים של בניית מעליות ביתיות עבור לקוחות בכל רחבי הארץ.

בשורה התחתונה, מעליות ביתיות מקלות על המעבר בין המפלסים ולכן הן מהוות חלק חשוב בתכנון חלל הפנים. אפשר לשלב בין סוגים שונים של מעליות וניתן גם להתאים אותן לצרכים של נכים ובעלי מוגבלויות. התכנון מתבצע לפי צרכי הלקוח ובהתאם לאופן שבו הוא מתכוון להשתמש במפלסים השונים של הבית. את התכנון יש לערוך מול חברה מקצועית שמכירה את ענף המעליות.

This entry was posted in מעליות. Bookmark the permalink.