מלונות בפיליפינים

מלונות בפיליפינים

הפיליפינים הינה מדינת איים אשר ישראלים רבים בוחרים לטייל בה

אנו רואים עם השנים שינויים בפופולריות של אתרי תיירות מסוימים, וכיום המדינה הפופולרית ביותר לטיול הינה הפיליפינים. הפיליפינים הינה בעצם מדינת איים, המורכבת מ7,107 איים קטנים בעלי נופים יוצאי דופן ואוכלוסייה המתחזקת תרבות עתיקה ומיוחדת, אשר רבים מעוניינים בלהכיר ולחקור.

אז מה חשוב שנדע על מלונות בפיליפינים בטרם נסיעה לשם?

  • מגוון והכנה מראש: בשל האיים הרבים בפיליפינים ובשל דרך התנהלות המדינה, אנו יכולים למצוא מגוון רחב ביותר של מלונות בפיליפינים. מגוון זה מאפשר לנו לבחור מבין המלונות השונים את המלון אשר יענה בצורה הטובה ביותר על צרכינו, ויאפשר לנו ליהנות מהטיול. חשוב להכיר את נושא המלונות בפיליפינים בטרם הטיסה לשם, בכדי שנוכל להכין את עצמנו מראש לדרך ההתנהלות של המדינה בנושא.
  • אזורים: אמנם אנו יכולים למצוא מלונות בפיליפינים בכל מקום כמעט, אולם ישנם שלושה אזורים מומלצים ללינה, הן מבחינת בטיחות והן מבחינת התנאים אותם הם מספקים. מנילה הינה עיר הבירה של הפיליפינים, ולינה בה תאפשר לנו להיות קרובים למוקדי משיכה רבים ולחוות את חיי היומיום העמוסים של תושבים באזור. האי בורקאי הינו אי תיירותי בעל חופים לבנים ונוף יוצא דופן, והוא מציע לאלו המגיעים אליו אפשרות לנפוש בנעימים. האי פלאוון הינו אי פחות תיירותי, המספק נופים פסטורליים ושקט למבקריו. באזורים אלה נוכל למצוא מלונות בעלי תנאים נוחים ביותר.
  • מחיר: מחיר לינה במלונות בפיליפינים הינו זול ביותר, ונע בין 20 שקלים למלונות הזולים ביותר עד למאה שקלים למלונות יותר איכותיים. במידה ואנו מעוניינים בלינה במלונות פאר, אנו יכולים להגיע למחירים של עד 1,000 שקלים ללילה לזוג, אולם גם מחיר זה נחשב זול ביותר בהסתכלות על טווח המחירים בעולם עבור מלונות מאותו סוג.
This entry was posted in טיולים בחו"ל. Bookmark the permalink.