מכירת תכשיטים למרבה במחיר

לכאורה, נראה שלא כדאי או משתלם כלכלית למכור תכשיטים לרשתות האופנה, התכשיטנות ואחרים. אבל זה ממש לא נכון, מכיוון שמחיר הזהב כיום הוא מהגבוהים ביותר אי פעם. כיום המחיר לאונקיית זהב טהור הוא בערך 1500 דולרים, כאשר בשנת 2011 מחיר אונקיית זהב טהור עמד על 1900 שקלים. עם זאת, ב2003 מחיר אונקיה היה רק 500 דולרים. אם כן, ניתן לראות שמחיר הזהב נמצא כרגע בשיאו. בהנחה שהתכשיטים אותם נרצה למכור הם ישנים, מכירת תכשיטים היא רווח נהדר. לכן, כל מי שברשותו תכשיטים ישנים שאינם בשימוש יותר כדאי מאוד שימכור אותם בקרוב. מכירת תכשיטים כמובן מומלצת עכשיו, עקב הסכנה שמחיר הזהב ירד בקרוב.

מחיר הזהב

מחיר הזהב מתעדכן כל הזמן באופן תדיר. לכן, כדי לבדוק במשך זמן מסוים את מחיר הזהב, וכשהוא גבוה באופן יחסי לגשת לחנות לצורך מכירת התכשיט. מחיר הזהב מושפע ממשקלו ומהאיכות שלו(כמה קראט יש לזהב). ככל שהקראט והמשקל גבוהים יותר, כך תוכלו לקבל יותר כסף בתמורה לתכשיטים שלכם. מי שיגיע עם תכשיט ממוצע כמו שרשרת או צמיד, עשוי לצאת עם סכום של כמה אלפי שקלים. בשל כך, מכירת תכשיטים היא מאוד רווחית. כמעט ואין הוצאות, כי את התכשיטים מקבלים בדרך כלל במתנה. את הכסף ניתן לקבל במזומן. אם כי במזומן לעיתים נקבל רק חלק משווי התכשיט. עדיף להזדכות בתכשיט חדש בתמורה לתכשיט הישן.

מה ניתן למכור?

מכירת תכשיטים אפשרית כמעט עם כל תכשיט שתחפצו לסחור בו. ניתן פשוט להגיע לחנות התכשיטים עם כל תכשיט, ולצאת עם תכשיט חדש או כסף מזומן. מכירת תכשיטים נפוצה בתכשיטים כמו:

  • שרשראות ותליונים
  • צמידים
  • טבעות
  • שעוני יד
  • כל תכשיט עשוי זהב או מתכת יקרה
This entry was posted in מכירה וקניית זהב. Bookmark the permalink.