מכירת כלי כסף

לאורך ההיסטוריה אנו יכולים לראות שאנשים אוספים פריטים שונים לבית שלהם. היו תקופות שכלי כסף היו באופנה ואנשים השקיעו בהם את הונם ועתה הם פחות באופנה אך הם עדיין שווים הרבה מאד כסף. מי שמחזיק בביתו כלי כסף ואינו קשור אליהם בצורה רגשית, יכול לבצע מכירת כלי כסף מול חנות המתמחה בתחום זה. החנות שרוכשת את כלי הכסף צריכה להתמחות בתחום זה והיא צריכה להחזיק את הכלים המתאימים שיאפשרו לה לבחון כל כלי שאתם מביאים אליה כדי להעריך אותו כראוי.

אספו את כלי הכסף שברשותכם

השלב הראשון בדרך לביצוע מכירת כלי כסף הוא איסוף של כלי הכסף שברשותכם. בשלב זה כדאי לעשות מיון של החפצים השונים בבית ולבחון לאלו יש ערך רגשי ולאלו אין. אם אתם מחזיקים בחפצים שאין לכם צורך בהם או אם קיבלתם בירושה כלי כסף שונים שאתם לא רוצים אותם זה הזמן להתחיל למיין אותם ולבחור אלו מבניהם הם המתאימים ביותר למכירה.

היכנסו וצפו! כיצד להבריק את כלי הכסף שלכם:

גשו למקום המתמחה בתחום

לא כל מקום אשר רוכש כלי כסף או מצהיר שהוא כזה יתאים לכם. המקום צריך להיות נגיש עבורכם, הוא צריך להתמחות בתחום מכירת כלי כסף והוא צריך להחזיק כלים מקצועיים לבחון מה השווי של הכלים השונים שלכם. המקום חייב לבחון מה השווי של מה שאתם נותנים לו ולהיות עם ניסיון בתחום.

קבלו מזומן בתמורה למכירה

חשוב לדעת כי מכירת כלי כסף מתבצעת כששני הצדדים מרוויחים מכך. מי שמעביר את כלי הכסף שלו לגורם שלישי צריך בתמורה לקבל כסף מזומן. לא נהוג לבצע את העסקה בתמורה לצ'ק או כל תשלום דחוי אחר. נהוג כי סחר החליפין מתבצע כששני הצדדים נהנים ממנו.

This entry was posted in כלי כסף. Bookmark the permalink.