מכירת זהב במזומן

מכירת זהב במזומן מאפשרת לכל מי שיש בידו זהב לקבל כסף מזומן ומהר. כל מי שזקוק לכסף מזומן או שיש לו תכשיטים שהוא אינו רוצה בהם יכול לבצע מכירת זהב במזומן בהתאם לשווי הזהב שלו. הזהב הוא חומר נדיר אשר שוויו נמצא לרוב בעליה ולכן הוא נסחר על ידי אנשים שרוצים להשקיע בו ולהבטיח את השווי של הכסף שלהם. אנשים רבים אשר מחזיקים בזהב בצורות שונות מקבלים את ההחלטה למכור אותו ולהוסיף מזומנים לתזרים שלהם.

כיצד מעריכים את שווי הזהב

שוויו של הזהב מורכב מכמה פרמטרים. הפרמטר הראשון הוא שווי הזהב בשוק ושווי זה יכול להשתנות בין תקופה אחת לאחרת. הפרמטר השני מתייחס לזהב המצוי בידכם כשמבצעים הערכה של הזהב. הערכה הזהב מתבצעת באופן מקצועי ורק אנשים שמומחים בתחום יוכלו לקבוע כמה נקי הזהב (כלומר כמה קראט הוא) ומהו משקלו. ככל שהזהב נקי יותר הוא יהיה בעל ערך גבוה יותר והמחיר עליו יהיה בהתאם.

למכור את הזהב אך ורק במזומן

מכירת זהב במזומן כשמה כן היא, מכירה שמעניקה תשלום מיידי במזומן. יכול להיות שישנם מקומות שמבצעים רכישה של הזהב ומציעים אמצעי תשלום אחר, אך גם במחיר גבוה לא כדאי לצאת בלי תשלום מזומן על הזהב. כל מי שמנסה לרכוש את הזהב בצ'קים דחויים עלול להיות סכנה לאוצר שלכם.

מכירת זהב במזומן – כל אחד יכול

כל אחד יכול לבצע מכירת זהב במזומן אם יש ברשותו זהב. הזהב יכול להגיע בצורות שונות והוא יכול להיות בצורת תליון, שעון, מטבע והוא יכול להיות מהשנים האחרונות או מלפני שנים רבות. כיוון שהזהב לא מאבד את ערכו מומלץ לכל מי שמחזיק בזהב שלא בשימוש לבחון תהליך מכירה שלו.

This entry was posted in מכירה וקניית זהב. Bookmark the permalink.