מכירת זהב אמיתי

מכירת זהב – למכור את הזהב שלכם

יש לכם זהב שאתם לא משתמשים בו? אתם זקוקים למזומן? זה הזמן להפוך את הזהב שיש בידכם למזומן. הזהב יכול להיות בצורות שונות כמו תכשיטים או מטבעות וכשאתם מחפשים מידע על מכירת זהב היא יכולה להיראות פשוטה מדי והיא אכן כזו אם אתם מוצאים את המקום הנכון למכור את הזהב. המקום הנכון עבורכם חייב להיות מקום אמין, הוא חייב לעשות בדיקה לזהב שברשותכם ולרכוש מכם את הזהב שברשותכם במזומן בלבד.

בחינת האמינות של המקום

השאלה איך יודעים אם מקום מסוים אמין או לא היא שאלת השאלות המורכבת משני חלקים. חלק אחד הוא התחושה האישית שלך והחלק השני הוא בדיקה ראשונית על הצד הרוכש. התחושה האישית היא האינטואיציה שלכם ואין שני לה, אם אתם מרגישים לא בנוח עם מי שאתם מוכרים לו את הזהב, שההצעה שלו לא הוגנת או כל תחושה אחרת שאומרת לכם לא לבצע את המכירה, אל תעשו אותה. הבדיקה של הרוכש יכולה להתבצע גם דרך האינטרנט כאשר אפשר לבחון אם היו עליו תלונות או לא.

בדיקת הזהב

חלק בלתי נפרד מפעולת מכירת זהב היא בדיקה שלו. הבדיקה צריכה להתבצע עם ציוד מקצועי והיא צריכה להעריך במדויק את כמות הזהב שברשותכם ואת השווי שלו. הבדיקה תקבע כמה כסף תקבלו על המכירה ולכן חשוב מאד שהיא תתבצע במקצועיות רבה.

תשלום במזומן בלבד

מכירת זהב היא מכירה שנעשית תמורת מזומן. לא תמורת צ'ק ובוודאי לא דחוי. כשאתם מוכרים את הזהב שברשותכם אתם נותנים למוכר זהב שיש לו ערך רב ולכן ראוי שתקבלו את השווי שלו במקום (הרי שאתם מוסרים את הזהב) רק במזומן.

 

This entry was posted in מכירה וקניית זהב. Bookmark the permalink.