מי גבעתיים טלפון

כל מה שצריך לדעת על המוקד הטלפוני של מי גבעתיים

המוקד הטלפוני של מי גבעתיים הוא מוקד שירות הלקוחות של החברה האחראית על מפעלי המים והביוב בעיר. חברת מי גבעתיים מחויבת על פי חוק להציע רמת שירות גבוהה, איכותית ומהימנה. תפקידה להעסיק נציגי שירות מיומנים המכירים את צרכי הלקוחות ומעמידים לרשותם כלים לביצוע שינויים והתאמות בחשבון. מבחינת הלקוח, יצירת קשר עם המוקד הטלפוני של מי גבעתיים היא הדרך הטובה ביותר ליצור קשר עם הנציגים.

אפשרויות נוספות ליצירת קשר עם מי גבעתיים כוללות הגעה עצמאית למשרדים הנמצאים ברחוב כורזין, שליחת דואר אלקטרוני, השארת פרטים בטופס ייעודי באתר האינטרנט, פקס לנציב תלונות הציבור או שירות לקוחות בפייסבוק. בנושאים מסוימים מחייבת החברה הורדת טפסים ושליחת בדואר. נושאים אלו הם שינוי חזקה על נכס, עדכון מספר נפשות, הוראות קבע, הצהרות על קריאת מונה, בקשה לבדיקת מד מים, הצהרה על תיקון נזילה ובירור חיוב בעד צריכות מים.

למידע נוסף לחץ כאן – מי גבעתיים

מענה דרך המוקד הטלפוני של מי גבעתיים

המענה הטלפוני של חברת מי גבעתיים עוסק בנושאים רבים. אפשר לדוגמא לדווח על תקלות במשך 24 שעות ביממה, או לברר על חשבונות ותשלומים בשעות הפעילות. פניות נוספות מתבצעות דרך המוקד הטלפוני של מי גבעתיים עבור הזמנת או העברת מד מים, טיפול באוכלוסיות מיוחדות וקבלת מידע על הפרשי מדידה. בנוסף, החברה מפרסמת לעיתים קרובות מידע על מכרזים ועבודות. זהו מידע הרלוונטי לאנשי מקצוע שרוצים לקחת חלק בפרויקטים של החברה ברחבי גבעתיים והסביבה.

עבור חברת מי גבעתיים טלפון הוא חלק בלתי נפרד מאמצעי ליצירה ושמירה על קשר עם הלקוחות. החברה נדרשת לשמור על קשר מן הסוג הזה כדי לטפל בתקלות, לחסוך זמן ועוגמת נפש ובעיקר להבטיח את שביעות הרצון של תושבי גבעתיים.

 

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.