מילוי שיער דליל – כיצד מתבצע

שיער דליל היא תופעה שכיחה בניגוד לדעה הרווחת, מצבים קיצוניים של הידללות הינם יחסית נדירים יותר, הסיבות להידללות השיער יכולים להיות הן גנטיים, מולדים, והן סביבתיים, נרכשים, תהה הסיבה אשר היא אנשים בעלי שיער דליל עלולים לחוש חוסר בטחון בנוגע למראה החיצוני שלהם, לאנשים אלה בדיוק מוצעים מגוון פתרונות אשר יקנו מראה של שיער מלא ובריא יותר לראשם.

דרכי טיפול נפוצים

• מילוי והשתלה – למתמודדים עם שיער דליל גברים ונשים כאחד ניתן לבצע מילוי שיער דליל. מילוי נעשה בשלל שיטות שונות ומגוונות, ניתן לעשות שימוש בחומרים כימיים הנקשרים לשיער הקיימים וגורמים לעיבוי השערה מה שמקנא מראה שיער צפוף יותר ובריא יותר כמו כן ניתן ממש להוסיף בשיטות חיבור כאלה ואחרות שיער לראש.
• טיפול תרופתי – לאחר התייעצות עם רופא מוסמך כמובן ניתן ליטול תרופות שונות אשר עשויות למנוע נשירת שיער נוספת ולמעשה לעזור לאורך זמן לבלום או אף להפוך את תהליך הידללות השיער, חשוב לומר שהידללות עלולה להיגרם גם מסיבות שונות ומגוונות וכי טיפול תרופתי הוא בליווי רפואי.
• טיפול טבעי – לעיתים הידללות שיער נובעת מבעיות כגון תזונה לקויה או לחצים רבים ואף הרגלים מגונים של משיכת השיער בצורה כרונית, לכל אלה ניתן לתת מענה טבעי באמצעים שונים ומגוונים ובעזרת אנשי מקצוע כגון תזונאים ומטפלים.

לשיער מגוון טיפולים רחב איך נדע מה לבחור?

בגלל שכיחות התופעה צצו יותר ויותר חברות ותכשירים המבטיחים טיפולי פלא בתופעה חשוב מאוד שנעשה מחקר מקיף ונתייעץ עם מספר אנשי מקצוע לפני שאנו בוחרים בטיפול או תכשיר כזה או אחר, כמו כן חשוב לדעת מהו הגורם אשר בעקבותיו החלה הידללות השיער שכן טיפול מוכוון יותר יש לו סיכוי גבוהה יותר להצלחה.

מילוי שיער דליל

This entry was posted in שיער. Bookmark the permalink.