מחירון קידום אתרים

מחירון קידום אתרים – הלוואי שהיה דבר כזה

התחום של קידום אתרים בישראל הוא תחום פרוץ למדי. זה אומר שאין סטנדרטים ברורים לשיווק אתרים באינטרנט, אין חוזים אחידים, אין רמת מחירים ברורה, אין שקיפות לגבי מחירים שחברות משלמות ואין שום פיקוח על התחום. ישנן חברות שמשלמות 1000 ש"ח בחודש, וישנן חברות שמשלמות 7000 ש"ח בחודש. מה ההבדל הגדול? למה יש כאלו פערים במחירים?

מחירון קידום אתרים – צריך בסיס להשוואה

הבעיה הגדולה עם יצירת מחירון קידום אתרים, היא שהמחיר של קידום אתרים נגזר באופן ישיר מהתוצאות של חברת קידום אתרים – ממה שאתם מקבלים. כיום, כל חברה בתחום של קידום אתרים מציעה שירותים, יעדים ותוצאות מעט שונים. יש חברות שמבטיחות 10 מושגים לעמוד הראשון, יש חברות שמתחייבות על אחוז מסוים מרשימת המושגים, ורוב החברות בכלל לא מתחייבות לתוצאה כלשהי. אגב חברה שמסרבת להתחייב לתוצאות עשויה להביא לכם תוצאות חזקות יותר!

חייבים להבין מה מציעים לכם

לכן אתם חייבים לקרוא בעיון את ההסכם שמציעה לכם כל חברת קידום אתרים. כדי להשוות בין הצעות מחיר שונות, אתם חייבים להבין מה אתם מקבלים. אופטימיזציה? פורומים? אינדקסים? בלוגים? קישורים? נקודות יציאה? יעדים ברורים? רק אחרי שהבנתם מה אתם מקבלים, אתם יכולים להשוות בין המחירים השונים. מחירון קידום אתרים הוא דבר תיאורטי בלבד, בפועל תצטרכו אתם בעצמכם להשוות בין ההצעות השונות.

ובכל זאת – כמה נהוג לשלם על קידום אתרים אורגני?

אין בשוק מחירון קידום אתרים אורגני המוסכם על כולם. יחד עם זאת, כדי להקל עליכם מעט את העבודה – ריכזנו עבורכם אינפורמציה רלוונטית בנושא. חברות קידום אתרים גדולות במיוחד, גובות מחירים גבוהים יחסית של 2500-7000 ש"ח לחודש. זה מתאים אולי עבור חברות כמו בנקים, סוכנויות ביטוח וקופות חולים. עבור עסקים בשוק הפרטי, אפשר לקבל הצעות מחיר מצוינות בטווח המחירים של 2000-3000 ש"ח. מדובר בחברות קידום מסדר בינוני, שמציעות שירותים ברמה גבוהה ביותר. כמובן שאף פעם אל תוותרו על המלצה חמה מבחר, על בדיקת תוצאות של לקוחות אחרים ועל פגישה פנים אל פנים. מי שיעבוד עם פרילנסרים, יוכל לקבל הצעות טובות בטווח המחירים של 1500-2500 ש"ח.

חפשו מקדם אתרים הגון, רציני אחראי וישר.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.