מוסך איסוזו לטיפול מושלם במשאית

רבים מבעלי הרכבים כיום בארץ, התנסו בביקור במוסכים כאלה ואחרים. רובנו מתעצלים להגיע עם הרכב לבדיקות שגרתיות במוסך המורשה. זאת מכיוון שהרכב נראה לנו בסדר, ואנחנו נוהגים בלי להרגיש שום בעיה – וזאת בדיוק הבעיה. לרכב שלנו מצטברות בעיות שאנחנו לא יודעים עליהן. במחקר שנעשה בארצות הברית אף נמצא כי עלות טיפול ברכב של מי שמגיע רק כשמבחין בסכנה, גבוהה ב60%(!!!) מאשר מי שמגיע עם הרכב לבדיקות שגרתיות במוסך המורשה ע"י היבואן(במקרה שלנו מוסך איסוזו). כך כמובן, גם בעלי משאיות איסוזו נוהגים לפעול בדרך כלל, ובסופו של יום, מפסידים אלפי שקלים בגלל שלא הגיעו לבדיקה שגרתית של מוסך איסוזו.

פתרון תקלות

נהגנו ברכב ופתאום גילינו שנדלקה אחת מנורות ההזהרה ליד ההגה. במקרה הטוב, זאת יכולה להיות בעיה בנורה, ואפילו יכול להיות שהנורה תכבה כמה ימים מאוחר יותר. אבל אם זאת בעיה רצינית, כמו בעיה במוט ההילוכים לדוגמא, כמובן שנפנה במהירות למוסך. אבל, תלוי מאוד לאיזה מוסך אנחנו נגיע. בארץ ישנם 3 סוגי מוסכים:

  • מוסך פיראטי
  • מוסך מורשה פרטי
  • מוסך מורשה יבואן

המוסכים הפיראטים אינם מורשים ע"י משרד התחבורה. ציודם לא תקין ולא מתאים לרכבים. כך, הטיפול לא מספיק טוב ואנחנו נאלצים לחזור למוסך ולהוציא עוד כסף. מה גם שזאת סכנה גדולה ליסוע ברכב לא תקין. לכן, חשוב להגיע למוסך איסוזו מורשה היבואן.

מוסכי איסוזו בארץ

מוסך איסוזו ניתן למצוא כמעט בכל עיר בארץ. למוסך רצוי להגיע כל פעם שהמשאית גומעת מרחק של 20 אלף קילומטרים. ישנם ארבעה טיפולים. בטיפולים מחליפים שמנים ומסננים במשאית, ומסככים פרקים ושרוולים ל המשאית. חשוב להגיע למוסך איסוזו המורשה ע"י היבואן כדי שהחלקים יהיו מקוריים ומותאמים למותג.

This entry was posted in רכב ותחבורה. Bookmark the permalink.