מוסך איווקו – התמחות שווה איכות

מוסך איווקו הוא מוסך המתמחה במשאיות איווקו שנחשבות לאחד המותגים המובילים בעולם המשאיות. משאיות איווקו משמשות לצרכים שונים והן מגיעות בגדלים ובדגמים רבים. משאיות איווקו יש לצרכי חלוקת סחורות בעיר ועד למשאיות טריילר של 40 טון ומעלה. משאיות איווקו מיוצרות כיום במיטב הטכנולוגיה המודרנית ולכן מוסך איווקו חייב להתמחות בסוג משאיות אלה ולהעביר הכשרות מקצועיות לעובדי המוסך בכל הנוגע לחידושים מהאחרונים שנכנסים לכל דגם חדש של המשאיות. התמחות זו שווה איכות שלא תקבלו בשום מוסך כללי למשאיות. אם ברשותכם משאית איווקו ההמלצה היא להכניס את המשאית לבדיקות השוטפות ולטיפולים התקופתיים רק אל מוסך איווקו המתמחה בסוג משאיות אלה ולא לשום מוסך אחר.

מוסך איווקו לכל שירותי הרכב הנחוצים לכם

מוסך איווקו הוא למעשה מקום המרכז את כל השירותים הנחוצים למשאיות אלה במקום אחד. מוסך איווקו מתמחה גם בטיפולים ותיקונים מכאניים של המנועים וחלקי הממסר השונים, גם בתיקונים וטיפולים של מערכת החשמל והאלקטרוניקה החדישות של המשאיות הללו, גם בתיקוני פח וצבע וכדומה. לרשות מוסך איווקו ציוד דיאגנוסטיקה מתקדם המסוגל לאתר תקלות הנסתרות מהעין על מנת להכשיר את המשאית לנסיעה מאומצת על הכבישים. בנוסף, תקבלו במוסך איווקו גם שירותי הכנה לטסט השנתי הכולל בדיקת כל המערכות החיוניות, וכן בדיקות חורף וקיץ נחוצות וכדומה. את כל הטיפולים התקופתיים תוכלו לעשות במוסך על פי הוראות או דרישות היצרן בצורה מדוייקת ואחראית.

שימוש בחלקים מקוריים

מוסך איווקו מטפל לכם ברכב ומחליף עבורכם חלקים שיש להחליפם על פי הוראות היצרן או בעקבות קלקול שלהם ונעשה שימוש בחלפים מקוריים של היצרן בלבד. דבר זה מבטיח לכם נסיעה בטוחה ורציפה לאורך זמן.

This entry was posted in רכב ותחבורה. Bookmark the permalink.