מה עושים עם הלוואה מהירה?

הלוואה מהירה מאושרת בתוך זמן קצר ורק הלקוח מחליט מה לעשות איתה. יחד עם זאת, לא כל ההלוואות הן לכל מטרה. הבנקים לדוגמא נוטים להערים קשיים על מי שמעוניין לקחת הלוואה מהירה לכל מטרה. הבנקים תמיד יעדיפו לדעת מה אופי השימוש בהלוואה ומה ניתן לשעבד תמורתה. בצורה כזו יכולים הבנקים לצמצם את הסיכון שהם נוטלים על עצמם. בנוסף, הבנקים מתנים קבלת הלוואות באישור מיידי בהגבלת מסגרת החשבון. זה החיסרון של נטילת הלוואות דרך הבנקים ואחת הסיבות המרכזיות לכך שאנשים פרטיים מעדיפים לוותר עליהם.

אופציה נוספת לנטילת הלוואה מהירה היא לפנות לחברת אשראי. אסור לחברת אשראי לבקש מהבנק פרטים על הלקוח, אך היא בהחלט יכולה להיעזר בהיסטוריה המתועדת אצלה. היסטוריית האשראי של הלקוח מהווה אינדיקציה ליכולת ההחזר שלו. ככל שההיסטוריה תקינה ונטולת ביטולים או סירובים, כך סביר להניח שהלקוח יקבל הלוואה בתנאים אופטימאליים.

גם חברות חוץ בנקאיות מציעות הלוואות ללקוחות פרטיים, אנשי עסקים ועצמאיים. במקרים אלו נדרשים הלקוחות לשעבד חסכונות, קרנות פנסיה או קרנות השתלמות בתמורה להלוואה. היתרון הוא שמדובר על נטילת הלוואה מגוף אמין ולרוב גם בתנאים נוחים, אך החיסרון הוא שלא לכולם יש קרנות פנסיה והשתלמות שמאפשרות נטילת הלוואות מן הסוג הזה.

בדיקות טרם נטילת הלוואות

כפי שניתן לראות, יש רשימה ארוכה של בדיקות אותן חשוב לבצע טרם נטילת הלוואה מהירה לכל מטרה. בדיקות אלו ימנעו הוצאות מיותרות ועוגמת נפש.

כדאי לבצע את הבדיקות בכל סוגי ההלוואות ולהשתמש בידע הקיים כדי להשוות בין הגופים והחברות. כמו כן, יש להתמקח לגבי הצעת מחיר מסוימת. יכולת המיקוח תשפיע על הריבית וכתוצאה מכך גם על ההחזר החודשי.

This entry was posted in הלוואות. Bookmark the permalink.