מהן מרכזיות חכמות וכיצד הן יכולות לעזור לעסק?

מרכזיות חכמות יכולות לתת פתרון לעסקים רבים אם הן מתוכננות כראוי. התפקיד של המרכזיות יכול להיות פשוט מאד, הן מעבירות שיחות בין שלוחות שונות של העסק או של הארגון. מעבר לכך שהמרכזיות יכולות להעביר שיחות הן גם יכולות לעשות פעולות נוספות כמו למשל להקליט את השיחות הנכנסות או היוצאות, לשדר הודעות בזמן שהמתקשרים ממתינים, להפנות שיחות באופן אוטומטי, לאפשר לבצע שיחות ועידה ועוד. המרכזיות יכולות לשדרג את העסק על ידי מתן מענה טוב יותר ללקוחות וכל זה תוך חיסכון במשאבי זמן וכסף. כמובן, כדי ליהנות מחיסכון זה יש להתאים את המרכזיות לצרכים של העסק עצמו.
למידע נוסף על מרכזיות לחץ כאן.

התאמה של מרכזיות חכמות

מרכזיות חכמות צריכות לשרת את העסק ואת הלקוחות שלו בצורה הטובה ביותר. לכן, לפני שבוחרים חברה למתן שירות ולפני שמתחילים להתקין את המרכזיות, יש להבין מהם הצרכים של העסק עצמו. יכול להיות שהעסק רוצה רק להעביר שיחות בין השלוחות השונות, יכול להיות שהוא צריך לתת מענה באזורים שונים (מה שיכול לדרוש הקמת שלוחה בבתים של העובדים) ויכול להיות שהוא רוצה להשתמש במרכזיה כהזדמנות לבחון את השירות שלו ולהקליט את השיחות השונות.

שדרוג העסק באמצעות המרכזיות

באמצעות מרכזיות חכמות אפשר לשדרג את העסק עצמו. המרכזיות מעבירות את הלקוחות המתקשרים בקלות ליעד המבוקש והן מביאות איתן תכונות נוספות. למשל, המרכזיות יכולות להעביר הודעות כמו מבצעים בזמן ההמתנה והלקוחות יכולים להיחשף ליותר מסרים ולהגדיל את הרכישה שלהם והכול  בזכות המרכזיות.

תחזוקת המרכזיות

התחזוקה של מרכזיות חכמות לא דורשת עבודה רבה. כל שיש לעשות הוא לבחור עם איזו חברה לעבודה ולהיות רגועים שהיא עושה את העבודה שלה על הצד הטוב ביותר.

This entry was posted in מרכזיות. Bookmark the permalink.