למה משמשים לופטים?

לופטים הינם חללים תעשייתיים רחבי ידיים ובעלי תקרות גבוהות אשר להם שימושים רבים

הלופטים המקוריים היו בעצם מפעלים אשר ננטשו בארצות הברית, ושימשו לאחר מכן אנשים לשם מגורים זולים בערים גדולות. לופטים אלה אופיינו בתקרות גבוהות ושטחים רחבי ידיים, אשר רובם היו פתוחים, מרוצפים בבטון ובעלי מעקות ברזל וחיזוקים מתכתיים שונים אשר לאחר נטישת המפעל הדגישו את האווירה התעשייתית בהם. כיום נבנים גם לופטים חדשים, אשר בהם יוצרים בצורה מכוונת את המראה התעשייתי בשל היתרונות הרבים שבשימוש במבנה כזה.
למידע נוסף על לופטים לחץ כאן.

אז למה משמשים אותנו לופטים כיום?

  • לופטים למגורים: גם כיום הלופטים משמשים לשם מגורים, אולם בצורה שונה מאוד ממה שהיו פעם. לעיתים מספר אנשים בוחרים להשכיר לופט לשם ההנאה ממגורים בחלל גדול וזול יחסית, אולם שיטת מגורים זו נפוצה בעיקר בחו"ל ונמצאת פחות בשימוש בארץ. מנגד, ניתן למצוא משפחות רבות אשר רכשו לופט למגורים, שיפצו אותו, וכיום הוא מעוצב בסגנון מודרני להפליא, כאשר המראה התעשייתי נעלם כמעט לגמרי ורק נותן מראה ייחודי ברקע של הבית.
  • ·         לופטים להשכרה: לופטים להשכרה משמשים בעיקר לשם עריכת מסיבות גדולות. עריכת מסיבות בלופטים הינה פופולרית ביותר בשל החללים הגדולים של המקום, אשר מאפשרים הכנסת אנשים רבים ללא יצירת תחושה של צפיפות. בנוסף, המראה התעשייתי הייחודי של המקום והתקרות הגבוהות מסייעים ביצירת אווירה יוצאת דופן ובלתי נשכחת לכל מסיבה, ויוצרים סגנון מסיבות ייחודי.

לשימוש בלופטים יתרונות רבים

ניתן לראות כי הלופטים משמשים אותנו למגוון רחב ביותר של שימושים, והם עונים על צרכים ייחודיים. בשל יתרונותיהם הרבים של לופטים ומראם הייחודי, ניתן לראות כיום מבנים חדשים הנבנים מראש כלופטים, והם בעלי מראה תעשייתי למרות שמעולם לא שימשו כמפעל.

This entry was posted in אירועים. Bookmark the permalink.